Blade: Trojstvo recenzija (13606 pregleda)

Blade u jednom od svojih mnogobrojnih pohoda u kojima čisti svijet od vampira slučajno ubija čovjeka (klopka koju su mu postavili vampiri) te je sada na vrhu liste najtraženijih u FBI-u. Vampiri, želeći se napokon riješiti Bladea jednom zauvijek, oživljavaju Draculu, od kojega je sve i započelo prije mnogo stoljeća...U međuvremenu, u raciji FBI-a na Bladeovo sklonište Whistler biva ubijen, a Blade uhićen. Iz zatvora ga spašavaju pripadanici Nightstalkersa, među kojima je i Whistlerova kćer Abigail...blablabla, mnogo dosadnih borbi i loše glume slijedi....

David S. Goyer bi se trebao držati pisanja, a ne režiranja. Ako nas je treći dio Bladea nečemu naučio, onda je to to. Režija je jednostavno grozna, i netko mu je trebao odžati lekcije o tome kako postaviti i, što je još važnije, snimiti akcijsku scenu. Budući da je u Blade filmovima akcija uvijek bila važni dio, onda ovo i nije tako malen problem.

Šuškalo se kako su se Snipes i Goyer konstantno prepirali na snimanju i to većinom zbog toga što je Snipes dobio manju minutažu nego u prošlim filmovima (zahvaljujući tome što su Reynolds i Biel dobili više prostora). Dovraga, ako film nosi naziv po glavnom junaku, dajte mu više vremena i prostora, a ne pokušavajte ga izgurati radi mlađe MTV-jevske postave. Još jedan palac dolje za Goyera.

Da je bilo problema na snimanju se svakako vidi u filmu, naročito po samom Snipesu. Blade je u ovom filmu nekako izgubljen, kao da je izgubio smisao (opet zahvaljujući Nightstalkersima). Njegova konstantno ogorčena faca nije nimalo pripomogla...Jessica Biel nema pojma o martial artsu i to se jasno vidi u filmu. Drake (novi naziv za Draculu) je očajan, glumi ga tip koji bi bolje pristajao u nekakav porno-film, a ne kao glavni negativac u Bladeu, stvarno je grozan do razine nepodnošljivosti). Vampiri su također očajna grupica, k tome što nitko ne zna odglumiti jednu scenu kako treba, treba dodati i to da su i oni izgubili i smisao i važnost u zadnjem Bladeu, jer doista ništa ne rade osim pričanja i puštanja da se Drake pobrine za Bladea... Jedina svijetla točka što se tiče glume je Ryan Reynolds, koji je svojim one-linerima barem malo zabavio u inače prilično dosadnom filmu.

Prvi film o Bladeu (1998.) je bio genijalna i mračna (iako malo preozbiljna) stripovska adaptacija. Nastavak (2002. u ražiji del Torra) je po meni bio još bolji, mračan ton je zadržan, a akcija je bila spektakularna. Ovaj posljednji Blade nema nijedne od prijašnjih kvaliteta. Većina scena se događa po danu, izgubljen je mračni ton, akcija je zamorna, dosadna i već viđena (neke borbe su potpuna kopija iz prijašnjih nastavaka), gluma je katastrofa, režija početnička (dobro ajd, ipak je ovo prvi Goyerov film u kojem vodi režiju)...Ne moram ni naglašavati da sam od zadnjeg (tako pričaju) nastavka očekivao MNOGO (prije svega da zaokruži priču na lijep način, a ne da završi nedorečeno kako je na kraju bilo) i da sam se razočarao još više negoli sam očekivao od njega.