Counter Strike Condition Zero recenzija (19076 pregleda)

Counter Strike Condition Zero je nastavak vrlo uspješnog originala koji je izašao još prije par godina, a nastao je iz ničega na temelju Half-Life enginea. Tada je Counter-Strike bio samo multiplayer igra pa je Condition Zero ustvari zamišljen kao singleplayer inačica. Igra dolazi na dva cd-a za instalaciju i dodatnim cd-om koji sadrži preview Half-Lifea 2, točnije video isječke. Nakon potpune instalacije zauzima 2 GB prostora na tvrdom disku.

• Windows 98/ME/XP/2000
  • 500 MHz Intel Pentium III procesor ili AMD
  • 96 MB RAM
  • 16 MB Video kartica
  • 500 MB slobodnog mjesta na hard disku
  • CD-ROM
  • Athlon 2200
  • NVIDIA GeForce FX 5900 128 MB
  • Windows XP SP1 sa DirectX 9.0b

Pošto je originalni Counter-Strike bio revolucija u multiplayer FPS-u očekivanja za nastavak su bila prilično velika. Tako je Condition Zero bio par puta i odgađan zbog dosta promjena razvojnih timova što je na kraju rezultiralo sa novom igrom baziranom na starom Half-Life enginu, naravno podosta poboljšanim. Zapravo, Condition Zero nije napravio skoro nikakav pomak u odnosu na original i ostaje dojam da je riječ o razočaranju za prave poklonike tog naslova koji su očekivali neki revolucionarni napredak.

Ipak, uzimajući u obzir da je svrha Condition Zero-a singleplayer, tu je posao napravljen na razini. Nakon instalacije u glavnom izborniku se nudi odabir igranja kampanje Condition Zero pa multiplayer mod i on-line mod igre. Naravno tu je i izbornik sa opcijama u kojima se mijenjaju postavke za grafiku, zvuk, tipke i drugo što je bitno za samo igranje. Za one koji se nisu prije susreli s Counter-Strikeom bitno je spomenuti da se radi o pucačini sa puno elemenata taktike i timskog rada. Radnja se odvija na velikom broju različitih i specifičnih mapa, a vi možete biti u ulozi protu-terorista ili terorista. Teroristi su u ulozi zarobljenja taoca ili postavljanja bombe, a protu-teroristi moraju osloboditi taoce ili deaktivirati bombu. Bodovi se skupljaju po pobijeđenim rundama i igra se na limit rundi.

U kampanji Conditon Zero nalazite se u ulozi protu-terorista i put vas vodi kroz 18 različitih mapa, svrstanih u 6 skupina po 3 mape. Kada pređete sve tri mape u skupini otključava se sljedeća skupina i tako do kraja. Kroz zadatke vam pomažu botovi, koji su podijeljeni u 5 skupina po jačini. Nakon svake uspješno završene misije dobijate bodove koje kasnije koristite za novačenje boljih suboraca. Same misije nisu povezane, niti se dalo truda napraviti neku priču. Sve se svodi na jednostavno rješenje da se borite protiv terorista iz cijelog svijeta po cijelom svijetu. Svi zadaci se svode na zadatke tipa ubij tolko i tolko neprijatelja, oslobodi tolko i tolko taoca, ubij x terorista sa tim i tim oružjem... Sve u svemu nakon par misija postane monotono i kad jednom pređete kampanju sigurno se nećete vračati i igrati ispočetka. Isto tako, kod misije oslobađanja taoca apsurdno je to što se u većini rundi taoci ne stignu dovesti do zone spašavanja, pa to zahtijeva bespotrebno ponavljanje koje u najmanju ruku frustrira.

S druge strane, ono što je sigurno velik adut je multiplayer koji je među najboljima u svojoj vrsti, ali ipak to je već postignuto originalnim Counter-Strikeom. Jedina novost je umjetna inteligencija koja je bila mana originala. Sada se više ne događa da se botovi zabijaju u zidove i mrdaju lijevo desno cijelo vrijeme. To je veliki plus jer sada i ako nemate puno suigrača za lan party-e botovi mogu adekvatno poslužiti svrsi. Upravljanje njima se odvija pomoću glasovnih naredbi koje određujete putem tipkovnice, a bitna je inregrirana podrška za mikrofon i slušalice, tj. glasovnu komunikaciju među igračima u multiplayeru.

Grafika je kao što sam već spomenuo ranije bazirana na starom Half-Life engineu i sigurno se ne može mjeriti sa Doomom 3, ali izgleda solidno i ne može se naći nekakva bitna zamjerka. Zvuk je također dobar i muzika pridonosi borbenom ugođaju koji je karakterističan za igru.

Zaključak je ipak da je igra trebala ponuditi puno više, jel kratka radnja bez priče ne može opravdati očekivanja onih koji su igrali originalni Counter-Strike, a za one koji nisu predstavljet će solidnu igru sa odličnim multipayerom.