FlatOut recenzija (7168 pregleda)

Mislim da se svi malo stariji gameri sjećaju Destruction Derbya u kojem su se guštali razbijajući svoj i druge aute. Možemo slobodno reći da ova igra kopira Destruction Derby. Jedino još što mogu reći u ovom uvodu je to da je Flatout uspio u kopiranju, i ne samo kopirao već dodao mnogo novosti!

Prvo moram naglasiti da je početni izbornik mogao biti bolje napravljen. No dobro nećemo ulaziti u ove sitne problemčiće. Nude vam se opcije: karijera, quick race, time trial, multiplayer. Htio bih napomenuti da karijera baš i nije napravljena kako sam ja očekivao. Nije baš kompleksna i nadogradnja automobila je vrlo jednostavno napravljena kao i sama karijera što se vjerojatno mnogima neće svidjet. Nadogradnja automobila se sastoji od nadogradnje osnovnih dijelova kao što su gume, motor... Npr. ako želite nadograditi gume imate tri vrste: used, regular i racing. Ako niste zadovoljni ovom vrstom tuninga, nabavite NFSU. Auti izgledaju dosta "seljački" no zato dostižu brzinu do 250 km/h i lijepo izgledaju kad se razbiju! :-D Postoje tu i neke bonus staze kao što su skok u vis, kuglanje... Pitate se kakve su? U skoku u vis morate skočiti u zrak sa svojim automobilom i izbaciti vozača kroz prednje staklo što više u zrak, a gdje će vozač letit...briga nas! Za kuglanje upotrijebite maštu ili kupite igru. Moram pohvaliti fiziku jer sve, baš sve ima Havok fiziku i sve, baš sve ćete moći razbiti! Znači moći ćete razvaliti sve što vam se nalazi na putu, naravno sve osim kuća, traktora, bagera :-D Postoje tu naravno i "obične utrke" u kojim se jednostavno utrkujete...i razvaljujete. Utrke su razvrstane po klasama: bronze, silver, gold. Da bi ste otključali silver morate proći bronze itd. Još moram reći da su sve slične jedna drugoj što baš i ne ide u korist igre.

Grafika je odlična i veoma detaljna što mogu okusiti igrači koji će ovo igrati na dobrim konfiguracijama. Ja imam preslabu da bi mogao to igrati na full detaljima pa sam otišao kod frenda i vidio ljepotu Flatouta. Nema se baš tu mnogo za pričati jer je vizualno igra stvarno dobra.

Soundtrack, koji će vas pratiti na utrkama, je neka mješavina neuspjelog rocka i countryia. Zvuk je sasvim suprotno od grafike, dosta loš. No to je zanemarivo jer uz ovakvu igrivnost i grafiku zvuk je na zadnjem mjestu. Sve u svemu Flatout je kvalitetan naslov koji će vas definitivno zabavljati na nekoliko dana. Najveća njegova mana je kratkoća i sličnost utrka. Ipak ako ste imali loš dan Flatout će lako postati vaš ispušni ventil.

Napisao: Dean Kolundžija