Kokoš Na Meti recenzija (16180 pregleda)

Proizvođač ove igre je ZUXXEZ Entertainment AG, a za potrebe Hrvatskog tržišta, igru su prilagodili ljudi iz CATEIA-e. Kokoš Na Meti je klasična pucačina za zabavu s nekim elementima avanture. Ne morate previše razmišljati... jednostavno gađajte koke. Sama igra je namijenjena mlađoj populaciji, tj. početnicima u svijetu računalnih igara. Svako dijete će se sigurno dobro zabaviti, a mi malo stariji pustiti mozak da se odmara i potrošiti malo vremena za razbibrigu. Igra ne zauzima puno mjesta na tvrdom disku i nije zahtjevna za današnje pojmove, pa će i vlasnici starijih računala moći bez problema igrati ovu igru.

• Windows 98/ME/XP/2000
  • 300 MHz Intel Pentium II procesor ili AMD
  • 64 MB RAM
  • 8 MB Video kartica
  • 400 MB slobodnog mjesta na hard disku
  • DirectX 8.1 ili noviji
  • AMD Athlon 2800
  • NVIDIA GeForce FX 5900XT 128 MB
  • 200 GB HDD WD 7200 RPM 8 MB Cache SATA
  • Windows XP SP2 sa DirectX 9.0c

Nakon prvog pokretanja igre, pojavljuje se glavni izbornik. Tu se ne nude neke egzotične opcije osim standardnih za pokretanje igre, postavljanje opcija, najbolji rezultati i zasluge proizvođačima i razvojnom timu. Sama igra nudi tri načina igranja:
Arkadna igra, Klasična igra i igra u više igrača. Cijela igra se igra preko miša, znači nakon odabira jednog od načina igre pomičete svoj nišan po ekranu i "skidate" koke.

Arkadna Igra - U tom načinu igre nema vremenskog ograničenja. To znači da igrate sve dok ne "poskidate" određeni broj koka. Broj koka potrebnih za prelazak na sljedeći nivo je prikazan u gornjem lijevom kutu ekrana. No, da bi igra bila zanimljivija, kako vi gađate koke tako i one gađaju vas jajima. U slučaju da vas pogode gubite energiju koja je izražena u postocima i nakon gubitka cijelokupne energije igra završava vašim neuspjehom. Isto tako energija se može postupno nadopunjavati pucanjem u određene elemente poput pića, voća i pečenog pileta.

Klasična Igra - U klasičnom načinu igre igrate "protiv" sata. Ograničenje je vremenskog tipa, ali za prelazak na sljedeću razinu je potrebno sakupiti određen broj bodova. Tu se također može odabrati između tri različite težine koje se razlikuju u broju bodova potrebnim za prelazak na sljedeći nivo. Tako za laku težinu treba skupiti 1500 bodova, a za tešku 3500 bodova. Sada se u gornjem lijevom kutu prikazuje slika sata i iznos vremena preostalog za igru. Za vrijeme igre koke sa sobom mogu nositi znak vremenskog bonusa koji, ako ga pogodite produljuje vrijeme moguće za igru. Iznos produljivanja vremena se razlikuje ovisno o boji znaka, a iznosi od 5 do 45 sekundi.

U igri postoji šest vrsta oružja: pištolj, sačmarica, automatski pištolj, bacač vatre, laserski top, ručni top, bombe i dinamiti. Igru uvijek započinjete sa pištoljem i kako napredujete možete unaprijeđivati svoj arsenal. Također, svo oružje morate ponovno puniti nakon ispražnjenog spremnika pa se posebna pažnja mora pridodavati tome.

Sve u svemu, igra je dobro napravljena, kako je jednostavna, tako je i dosta opširna u smislu mogućnosti njenog igranja. Ipak, igra je namijenjena za najmlađe, pa tako ni ne može očekivati neku veću pažnju šire publike. Napravljena je vrlo jednostavno, ali su i zvuk i grafika koja podsjeća na crtić, vrlo dobro dovedeni u sinergiju i zajedno čine solidnu cjelinu. No, zbog sveg navedenog, završna ocijena je da se radi o prolaznoj igri koja neće ostaviti dubljeg traga tzv. "gamerima" a djeci će ponuditi zabavu primjerenu za njihovu dob.