Auto Assault - prvi pogled recenzija (8535 pregleda)

NetDevil

Razvojni tim koji se krije iza ovog naslova je tvrtka NetDevil. NetDevil je osnovan 1997.godine u Louisville-u sa ciljem izrade "massively multiplayer univers-a". NetDevil je započeo sa 3 povremena radnika te narastao na trenutnih 30 članova razvojnog tima, a predvode ih Scott Brown, Peter Grundy i Ryan Seabury. NetDevilova prva igre je bila Jumpgate, također MMO igra koja se odvija u svemirskom okruženju. Izašla 2001.godine, igra je tada izvrsno ocjenjena od strane novinara, a i dan danas ima aktivne servere. Poslije Jumpgate-a NetDevil je počeo raditi na novom naslovu, o kojemu ćemo danas i pisati... igri Auto Assault.

Auto Assault

Riječ je o online MMORPG naslovu na kojemu radi NetDevil, a izdavač igre će biti NCsoft, već svima poznat po raznim online naslovima uključujući vrlo uspješne City of Heroes, Lineage II i Guild Wars. Sama igra se odvija u postapokaliptičkom svijetu nalik onom iz Mad Max filmova, a prema riječim autora vrlo veliki trud je uložen u samu priču igre i sve je do potankosti objašnjeno i obrazloženo. Tako da započnemo sa pričom...dakle nedaleko u budućnosti čovječanstva nacija izvanzemaljaca je poslala svoje brodove sa zadatkom teraformiranja planeta Zemlje kako bi postao pogodan za njih. Razno razna zagađenja koja ispuštaju brodovi vanzemaljaca uzrokuju mutacije i bizarne sposobnosti među pojedinim ljudima pa tako "normalni" ljudi odluče napraviti postrojbe elitnih kiborga koje bi se trebale boriti protiv izvanzemaljaca te novonastalih mutanata. Kada su shvatili da to ne djeluje ljudi su odlučili pobjeći u podzemlje u skloništa pod nazivom "Arke" te izbombardirati površinu planeta sa nuklearnim raketama. Nekoliko stotina godina kasnije ljudi se odluče ponovno vratiti na površinu misleći da će tamo naći čisti svijet bez ikakvih onečišćenja...no prevarili su se, mutanti su preživjeli pokušaj masovnog ubojstva, i čak su postali jači nego prije prilagođavajući se zagađenjima, isto tako su preživjeli i kiborzi, nazvavši se Biomeks, koji nisu više bili naklonjeni ljudima nakon što su ih napustili. Ono što slijedi je borba između dotične 3 strane za prevlast i vladavinu nad planetom Zemljom (ili onim što je od nje ostalo). Ono što ovaj mmorpg čini drugačijim od ostalih je to što će likovi unutar igre borbu voditi sa svojim hi-tech futurističkim autima naoružanim raznim oružjima...nešto poput spoja Mad Max filma i Carmageddon igre u MMO okruženju. Naravno svaki igrač će preko salvaged item-a i novca moći svoj auto nadograđivati kako sa boljim oružjima tako i sa stiliziranim dodatcima poput felgi, naljepnica i sl. Isto tako će postojati mogućnost craftanja koja bi također trebala biti naprednija u odnosu na ostale igre sličnog žanra. Ogroman naglasak u igri je na akciji tj borbi pa bi tako igrač doslovno svake minute trebao biti priljubljen uz ekran sudjelujući u borbama. Što se tiče smrti igrača...kada umre može pozvati INC-ove airlift koji će prevesti vozilo do obližnje popravne stanice. Nema nikakvog DP-a niti išta slično, jedina kazna umrlom igraču je vrijeme koje će provesti izvan borbe :).

Skillovi, Questovi i Guildovi/Klanovi

Kao i većina ostalih MMORPG-ova današnjice igra će imati RPG elemente u vidu atributa koje pojedini lik posjeduje te skillova koje može koristiti. Skillovi će biti raznih namjena, a također će ih biti koji djeluju bolje u kombinaciji sa drugim skillovima suigrača. Što se tiče guildova odnosno klanova igrači će ih moći osnivati i slično kao i u Guild Warsima moći će igrati PvE i PvP varijatne s time da će pod PvP biti nekoliko raznih mogućnosti od borbe 1 na 1 u arenama do turnira i borba između klanova. Što se tiče questova oni će posotojati u vrlo velikim količinama no neće ograničavati mogućnosti kretanja što će pridonjeti nelinearnosti igre.

Rase i Klase

Humans

Ljudska kultura svoje korjenje nalazi u starim socijalnim strukturama koje su postojale prije globalne katastrofe, a ljudi unutar Ark I su uglavnom svojevremeno bili elitisti u vidi politički i financijski vrlo uspješnih osoba. Nakon što su ljudi izašli iz podzemlja osnovana je 1 tvrtka koja kontrolira gotovo sve aspekte svekodnevnice The Hestia Company nastala ujedinjenem raznih konglomerata koji su napravili i kontrolirali Ark I. Kako bi se zaštitili od kontaminacije ljudi koriste energetske štitove koji pokrivaju njihove gradove, aute i osobe. Genetski inžinjering i prilagođena tehnologija vanzemaljaca su omogućili ljudima da se brane od kontaminacije no također su uzrokovali i pojačanu snagu, vid i sl. Ljudi se groze mutanata i biomeka te im je glavni cilj sačuvati svoju formu pod svaku cijenu. Glavne karakteristike ljudi su Shield Technology, Holographic Technology i Energy & Magnetics Knowledge. ST im omogućava da stavljaju štitove na gotove sve stvara što omogućuje regeneraciju HPa. HT se uglavnom koristi za skillove koji su koncentrirani na razne vrste holografskih projekcija. E&MK znači da su ljudi bolji sa oružjima i predmetima baziranim na energiji i magnetizmu. Klase između kojih se može birati su Commando, Engineer, Lieutenant i Bounty Hunter.

Biomeks

Biomeki su odlučili spojiti tehnologiju i intelekt kako bi se prilagodili preživljavanju kontaminacije. Poput mutanata na njih kontaminacija nema velikog utjecaja s obzirom da sve svoje ključne dijelove tijela zamjenjuju sa moćnim biomehaničkim prostezama. Biomeki mrze ljude zbog izdaje i pokušaja uništenja tijekom bombardiranja planeta, no isto tako mrze i mutante jer su prvobitno napravljeni upravo sa ciljem uništavanja mutanata. Nakon dugotrajnih borbi sa mutantima njihovo vodstvo je odlučilo da su oni jedina rasa dovoljno napredna i efikasna da vlada planetom...s čime se naravno ne slažu ljudi i mutanti. Glavne karakteristike Biomeka su Environmentally Oblivious, Tough i Synchronized. EO znači da na njih kontaminacije i bio-hazardni materijali ne djeluju pretjerano štetno i trpe puno manji damage od bioloških organizama. Tough znači da im vozila uglavnom imaju najviše hit pointa u odnosu na ostale rase, a Synchronized znači da im, s obzirom da su bazirani na robotici, većina skillova puno bolje djeluje u grupi u sinkronizaciji sa ostalim suigračima. Klase između kojih se može birati su Terminator, Constructor, Mastermind i Agent.

Mutants

Prije vanzemaljske kontaminacije mutanti su bili normalni ljudi uglavnom iz država trećeg svijeta. Kada je počela kontaminacija s obzirom na njihovo siromaštvo i neimanje bilokakve zaštitne tehnologije mnogi su se promjenili odnosno mutirali. Čak i oni koji nisu bili mutirani su ostavljeni na površini da umru od nuklearnog arsenala no međutim kao što se zna dosta njih je preživjelo i mutiralo prilagođavajući se okolišu. Čak su oko svoje mutacije formirali i vlastitu vjeru. Mutanti se sada ponose svojim razlikama i vole se kititi raznim vanzemaljskim artifaktima kako bi izgledali što drugačije i strašnije od ljudi koje smatraju neizlječivo zlim. Naravno također mrze i biomeke zbog dugogodišnjih opresija koje su morali trpjeti. Glavne karakteristike mutanata su Natural Regeneration i Contamination Friendly. Oboje im omogućava da koriste kontaminaciju kako za svoje građevine i automobile tako i za sebe kako bi se izlječili ili pak izvršili neki skill. Klase između kojih se može birati su Champion, Shaman, Archon i Avenger.

Zaključno

Igra djeluje sasvim obećavajuće, a po mom mišljenju pogotovo bi se trebala sviđati fanovima Carmageddon serijala koji će sada moći uživati u masovnim online okršajima sa drugim automobilima (kao i pokojim pješakom ;) ). Također još nisam spomenuo da će svaka od 3 rase imati svoj Hazard Mode koji će pojedincu omogućiti da tijekom kratkog vremenskog intervala do maksimuma iskoristi svoj automobil i nanosi ogromnu štetu. Hazard mode će imati određeno vremensko trajanje i isto tako trebati će biti zadovoljeni određeni uvjeti kako bi se ponovno "napunio"...i tijekom trajanja hazard moda svi ostali skillovi i oružja biti će onemogućeni. Također stvar vrijedna spomena je to da igra koristi Havok 2 engine za fiziku koji će omogućiti da se apsolutno sve u igri može uništiti, raznjeti, pomicati i sl. U biti jedina zamjerka igri je to što će za njeno igranje biti potrebno plaćati mjesečnu pristojbu...no s obzirom da takav princip koristi velika većina online igra (poput popularnog WoW-a) to i nije baš toliko veliki minus. Igra je trenutno u fazi beta testiranja i trebala bi izaći tijekom listopada ove godine, a već sada se možete predbilježiti na svoj primjerak i tako ostvariti pravo na popust od 10%. Također možete preko linka ispod otići na igrinu službenu stranicu i od tamo skinuti nekoliko filmića samog igranja unutar igre.

Napisao: Hrvoje Novosel