Freedom Force Vs The 3rd Reich recenzija (12305 pregleda)

Freedom Force Vs. The 3rd Reich je nastavak orginalnog Freedom Force-a i dolazi na dva cd-a. Riječ je o novoj igri izdanoj 2005. godine od strane Irrational Games-a. Nakon instalacije zauzima oko 700 MB prostora na tvrdom disku. Za one koji nikad nisu čuli o kakvoj je igri riječ, dovoljno je reći da se radi o potpunom 3D okruženju u kojem upravljate superherojima i borite se protiv zla. Pogled je iz ptičje perspektive, a kamera se rotira 360 stupnjeva i može se zumirati do vrlo krupnog plana.

Prvi nastavak nazvan samo Freedom Force je izdan prije tri godine, a u usporedbi s Freedom Force Vs. The 3rd Reich-om se vidi da skoro nikakve razlike nema osim u priči. Grafički engine je identičan, kao i način upravljanja i vođenja heroja. Dakle, proizvođač nije htio skretati sa uspješnog puta kojeg je original vrlo uspješno zacrtao. Tako možemo reći da je ovo ipak bliže ekspanziji nego pravom nastavku, ali je uspjeh igre kao i sam užitak u njoj zajamčen.

• Windows 98 i noviji
  • Intel Pentium procesor III ili AMD Athlon od 733 MHz
  • 128 MB RAM
  • 32 MB Video kartica (DirectX 9.0c kompatibilna)
  • 1500 MB slobodnog mjesta na hard disku
  • CD-ROM 4X
  • DirectX 9.0c
  • AMD Athlon 64 3500 Venice procesor
  • NVIDIA GeForce FX 5900 128 MB grafička kartica
  • 1024 MB RAM PC3200
  • 2x200 GB HDD WD 7200 RPM 8 MB Cache SATA @ RAID 0
  • Windows XP Service Pack 2 sa DirectX 9.0c

Na samom početku u igru vas uvodi animacija koja je više nalik stripu sa popratnim zvukom. Inače, igra nedvojbeno podsjeća na upravljanje junacima iz stripa, a autor stavlja dodatni naglasak na to kroz dijaloge između misija. Glavni izbornik nudi sve potrebne opcije: pokretanje nove kampanje, učitavanje stare igre, čak i multiplayer. Likovi koje vodite u igri se mogu pogledati pod opcijom likova pa se tako možete upoznati sa svim posebnim sposobnostima svakoga od njih. Pri prvom pokretanju kampanje vodi vas se kroz par uvodnih misija u kojima je tutorial prisutan i gdje ćete naučiti sve što je bitno o igri.

Superjunaci kojima upravljate su vrlo različiti, pa su tako neki spori ali jaki, a neki brzi i nešto slabiji. Neki imaju mogućnost letenja... Kroz igru na svakom nivou možete upravljati sa maksimalno četiri heroja dok su vaši neprijatelji ponekad sami, a ponekad u skupini. Pogled se mijenja vrlo lako pomoću tipki i miša pa je preglednost vrlo dobra. Ipak, kada se popnete na zgradu dolazi do malih komplikacija, ali ništa zabrinjavajuće. Nakon svake misije dobivate experience bodove kojima unaprijeđujete svoje likove pa tako postaju jači i bolji. Od sposobnosti likova uz već spomenuto letenje treba naglasiti mogućnost combo udaraca, koji mogu biti iz blizine ili napad iz daljine. Većina misija je smještena u gradu, pa ćete se boriti između zgrada, na cesti ili u parku. U cijeloj igri postoji velik broj heroja kojima možete upravljati, a njihove osobine su već predodređene, ali je uključena mogućnost kreiranja vlastitog superheroja po vašoj želji. Iako zanimljiva mogućnost, zbog velikog broja već postojećih heroja nije od pretjerane važnosti.

Grafika se nije puno mijenjala, ali se ipak vide blaga poboljšanja na detaljima superheroja. Zvuk je vrlo dobar, a posebna se pažnja pridodaje govoru likova. U multiplayer modu imate mogućnost okršaja sa svojom skupinom heroja (njih četiri) protiv iste skupine vašeg protivnika. Postoji mod koji selektira likove po njihovom stupnju jačine, ali može se i upustiti u FFA (Free For All = Svatko za sebe) borbu.

Na kraju treba pohvaliti igru koja donosi neke novosti u odnosu na original i koja sigurno pruža par sati užitka igranja. Onima koji se nisu nikada sreli sa naslovom igra je definitivno preporučena, a oni koji su već igrali prvi nastavak sigurno će uživati u novoj priči. Uz igru također dolazi vrlo opširan priručnik u kojem je objašnjeno baš sve što se nalazi u igri, što je dodatni plus.