Call Of Duty 2 recenzija (53363 pregleda)

Historyyyy

Prisjetimo se samo 2003.g. kada je izišao prvi nastavak ovog već famoznog Serijala "Call of Duty". U očima gamera mogla se očitovati skeptičnost jer je prvobitno gaming scena mislila da dolazi još jedan od, Bog zna koliko već po redu, WW2 FPS-ova, koji će se nakon kraćeg perioda staviti na policu među ostale igre prekrivene prašinom. Međutim, to se nije dogodilo, orginalni CoD se i dalje neprestano igra i živi u srcima gamera. Nakon njega dolazi nam CoD United Offensive, ekspanizija na orginalni CoD, koja je dobro prihvaćena među gamerima, a takođe dobila je i solidne ocjene, pogotovo njen multiplayer.

Minimalni zahtjevi koje je definirao proizvođač Preporučena konfiguracija
  • Microsoft Windows 2000/XP
  • Pentium IV 1.4GHz ili AMD Athlon XP 1700
  • 256 MB RAM
  • DirectX 9.0c (included)
  • 4 GB na tvrdom disku (plus 600MB za Windows 2000/XP swap file)
  • 8x Speed CD-ROM or 2x Speed DVD-ROM drive
  • Pentium IV 3 Ghz
  • 512 MB RAM-a
  • GeForce 6 series

Ajde više na igru

I tako je sada pred nama novi nastavak jedne od najboljih WW2 pucačina uopće. Nakon instaliranja igre, klikanjem na ikonu ulazimo u "novi svijet". Nakon kratkog uvoda i službenog trailera pred nama se pojavljuje onaj odavno poznati "CoD" meni sa standarnim opcijama (New game, Load game...) Međutim ima i jedna nova opcija, "Mission select", o čemu ćemo u daljnem tekstu.

Kampanja se sastoji od Sovjetske, Engleske i Američke. Kroz 3 kampanje prolazite sa 3 različita lika. Sovjetska se sastoji od misija oko Staljingrada, sa Englezima se napucavate diljem Sjeverne Afrike (od Egipta do Tunisa), a iskrcavanjem na Normandiju započinje Američka kampanja koja vas vodi kroz Unutrašnjost Francuske...
Jedna novost u igri je što će te tijekom igre moći "otključati" pojedine misije. Kroz 27 misija doživiti će te veliki ugođaj, iskustvo... međutim, taman se malo na to naviknete kada ono kraj.
Nažalost jedna od velikihhhh minusa igre je kratkoća, pa se zbog toga mnogi ljudi pitaju dali vrijedi dati novce za igru koju možete završiti dok izgovorite "keks". No ima jedan razlog zašto dati te novce, a on se zove CoD multiplayer, koji i ove godine oduševio sve fanove i nefanove! Korištenje dimnih bombi, napucavanje protivnka, odlična grafika privući će vas na besane noći pred svojom mašinom! Grafika je vrlo vrlo dobra, iako sam ja osobno očekivao bolju, prema screenovima. Osobno sam igru pokrenuo na extra detaljima, 1024 x 768 rez i 2x AA. Texture su uistinu detaljne, a grafika dobro radi i u niskoj rezoluciji.

Zvuk je solidan, te odlično dočarava atmosferu bojišnice, komentari ratnika... Ono što sam najviše želio, a nadam se i vi, je "inteligentan" AI, koji je vrlo vrlo dobar ako igru igrate na većim težinama (npr. Hardend, Veteran). "Švabe" se ponašaju "pametno", trče u zaklone, zatim kad ih ranite boriti će se do smrti pucajući iz pištolja... Međutim i dalje stoji stavka da treba čitav rafal MP 40-tke ispucati da bi ubili jednog Švabu! Također treba se reći da se, ukoliko poginete, neprijatelji neće naći na istom mjestu što je vrlo dobro, a to je Infinity Ward pokupio iz MoHPA!

Na kraju ove kratke recenzije još ću spomenuti da je Call of Duty 2 zasigurno ispunio očekivanja većine gamera (uključujući moja), te da je pred nama još jedna igra koje će se pamtiti godinama, a pogotovo njezin multiplayer!

Napisao: Goran Šaravanja