The Movies recenzija (13271 pregleda)

Svi znamo što je hollywood i u što je prerastao. Gledajući sve ove filmove, serije, filmske zvijezde, niste li bar jednom poželjeli biti na njihovom mjestu? Biti redatelj, imati svoj studio? Želje su vam se ostvarile...ali samo u virtualnom svijetu.

Minimalni zahtjevi koje je definirao proizvođač Preporučena konfiguracija
  • Microsoft Windows 98SE/ME/2000/XP
  • Pentium III 800 MHz ili Athlon 800MHz
  • 256 MB RAM
  • DirectX 9.0c (included)
  • 2,4 GB na tvrdom disku (plus 600MB za Windows 2000/XP swap file)
  • 8x Speed CD-ROM or 2x Speed DVD-ROM drive
  • Pentium IV 2 Ghz
  • 512 MB RAM-a
  • GeForce 6800

The Movies je as iz rukava, koga drugoga nego Petera Molyneuxa. Ovo je bio jedan rizičan potez jer ipak možda stvara novi žanr. Da počnemo već jednom...

I tako vi odlučiste jedne 1920. godine napraviti svoj studio i proizvoditi filmove. Cilj ove igre je da u vremenskom periodu između 1920. i 2005. godine postanete najuspješniji filmski studio. Počeli ste igrati, a ono velika rupa, nigdje ničega! Da...to će biti vaš studio. Na početku će te imati mali tutorial koji više-manje objasni kako voditi studio, stvarati filmove i drugo. Sada slijedi onaj tycoon dio. Morate izgraditi one neophodne zgrade kao "Stage School". On služi za novačenje glumaca, redatelja...Uz te građevine postoje i setovi za snimanje kojih ima prilično puno. I dobro... sad ste vi sve popljuvali i mislite da je gotovo ali ne, nije. Ne možete ostaviti svoj studio da bude neuredan i prazan. Morate sagraditi...ne nije to dobra riječ...morate ukrasiti svoj studio sa raznim umjetnim automobilima, grobovima, cvijećem, drvećem, obložiti ga travom jer i za to se dobiva nagrada ;). No dobro...i sad bi vi htjeli snimati film. Prvo morate nabaviti sve potrebne setove na kojima mislite snimati, zaposliti glumce, režisera, kamermane, snimatelje iliti filmsku ekipu. Snimanje je vrlo realno jer sam film počinje od pisanja scenarija, koji možete sami napisati ili jednostavno zaposlite nekoga scenarista. Nakon što dobijete scenariji cijela ga filmska ekipa mora uvježbati i tek onda možete ići snimati, a nakon snimanja možete ga po želji obraditi (staviti titlove, obrada zvuka itd.). Zanimljivo je to što će u početku filmovi biti crno-bijeli sve dok ne razvijete određenu tehnologiju da bi mogli snimati filmove u boji.

Filmske zvijezde...razmažena bića (bar tako ljudi kažu). Tako je i u igri. Kako vi i vaše zvijezde budete stjecali slavu, uspjeh i novac, one će biti sve razmaženije. Htjeti će veće plaće, pratiti modne trendove, bolje prebivalište, čak će i postajati bahati pa se zna dogoditi da se usred snimanja odu opijati u obližnji bar ili ručati u restoranu. Te stvari ih olakšavaju od stresa i mogu postati ovisni o tome stoga pazite koliko jedu i piju. Uostalom tko bi htio vidjeti pijanog glumca u akcijskom filmu ili debelu glumicu u romantičnom filmu? Postoji tu čak i dodjela nagrada (u stvarnom svijetu takozvanih Oscara) za najbolji film, glumca, najbolji studio itd. Osvajanjem nagrada stječete bonuse kao što su npr. Osvajanjem nagrade za najbolje uređeno dvorište i okolicu studia dobivate kao bonus da vaši znanstvenici brže istražuju.

Sad malo o vlastitom filmu! Da, možete izraditi svoj film. Izrada filma je dosta jednostavno napravljena no ima puno mana. Jedna koja me posebno živcira je ta, što glumac u filmu može imati samo jednu odjeću! Puno je mana, ali usprkos tome zabavno zato jer se igrači prvi puta susreću sa ovakvim stilom igranja. Jedna od zanimljivosti je to da filmove koje napravite možete objaviti na stranici The Movies zajednice.

I kao zaključak, usprkos manjim manama igre i tome što mislim da je mogla biti puno bolje razrađena, svakako ju odigrajte. Ipak je to jedan, možda, novi žanr i originalna ideja koja vam neće tako brzo dosaditi.

Napisao: Dean Kolundžija