Prince of Persia: The Two Thrones recenzija (46294 pregleda)

Kako posljednje tri godine, tako i ove, Ubisoft je osvježio žanr ovog nadaleko poznatog re-makea iz 1989. Dakako, riječ je o najnovijem nastavku Prince of Persia serijala zvanog Two Thrones. Novi PoP je nstavak njegova uspješnog prethodnika. Na početku igre prikazuje se jedna prekrasna animacija u kojoj su slikovito prikazani Princ i Kaileena, koji se nalaze na ulasku u Babylon. No približavajući se princ uoči kako u njegovom gradu vlada rat i nemir. Ljudi ga ne smatraju herojom... vatreni projektil potapa jedrenjak te se Princ nekako uspije dovući do obale, a Kaileenu odvode dvojica tipova, te je ubijaju čime se ponovno pokreće onaj famozni Sands of Time. Princu ne preostaje ništa drugo nego osveta u koju kreće ko muha bez glave

Uskoro njegovo tijelo počinje ospjedati njegov mračni alter-ego iliti Dark Prince (Mračni Princ). Pojavom Dark Princa PoP serijal je nadaleko osvježen. Tijekom igre često se događa njegova transformacija koja je jako impresivan prizor popraćen dobrim zvukom. Osim što imate praktički novog lika, pojavom Dark Princa imati ćete prilike okušati se i u njegovim potezima, koji, moram priznati, izgledaju puno impresivnije nego kod klasičnog Princa. U igri se pojavljuje i Speed Kill odnosno način na koji ubijete protivnika zabadajući mu bodež u određeni dio tijela. To je jako jakoo dobro jer se tako efikasnije možete riješiti protivnika, jer katkada će se dogoditi da "pola sata" morate lupati po tipkovnici da bi se riješili protivnika. U nekim dijelovima igre imati ćete priliku upravljati i Kočijama, što će vam pružiti dodatno iskustvo. Taj mi se dio pogotov svidio jer je neponovljiv i jedinstven.

Ajmo i na druge djelove...grafika je jakoo jakoo dobra, posebice ako igru igrate u visokim detaljima i pristojnoj rezoluciji. Grafika je praktički ista kao i u WW-u, ali je malo ušminkana. Najveće će te novosti primjetiti na neprijateljima koji su uistinu maštovito zamišljeni. Igra se vraća u Babylon, a to je (bar meni) dalo dodatnu želju sa igranjem i igranjem. Puno je ljepše nego u velikim halama Bezvremenskog otoka. Animacije su jednostavno prekrasno napravljene, stvarno u nekim drugim igrama odavno nisam vidio tako fino i detaljno razrađene animacije. Ali znamo od početka serijala, da je animacija bilo glavno oružje, pa stoga i ovaj put nije iznevjerila. Zvuk je solidan, mada je po meni mogao biti i puno bolji, dosadi stalno slušati heavy metal i teške rock-erske zvukove, ali ipak tu Ubisoft nije mogao birati, jednostavno svatko ima svoj ukus, nekome se to ne sviđa, a nekome da.

Minimalna konfiguracija za igru je doista mizerna. Ostala je ista kao i za njen prethodnik te iznosi Procesor od 1 ghz, 256 MB RAM-a i 32MB graf. kartica. Ukoliko želite "Prinčeka" igrati na visokim detaljima, onda trebate imati proc od 1.5 ghz, 512 RAM-a i 128MB graf. karticu. Osim za PC, Two Thrones možete pronaći i na PS2 konzoli te X-boxu i Gamecubeu.

Zaključak...Two Thrones je vrijedan igranja, iako ima samo jedan jedini minus, a to je KRATKOĆA. Vrijedan je jer će vam pružiti jednu, ali vrijednu, dozu zabave, koju će svaki pravi avanturist sigurno poželjeti. Za ugodnije igranje preporučujem vam neki analogni gamepad, iako kombinacija miša i tipkovnice također nije loša. Ja ostajem optimističan te vjerujem da Ubisoft već sada sastavlja planove o novom "Princu", jer im je Prince of Persia serijal sigurno pošao za rukom, te od njega imaju velikeeee koristi, pa je velika šteta to ne iskoristiti. Već sljedeće godine nadam se da ću opet skakati po zidinama drevnog Babylona ili nekog drugog grada ili otoka Do tada nam preostaje da igramo odlični nastavak Two Thornes koji je ispunio svoja očekivanja.

Napisao: Goran Šaravanja