· Recenzije: filmovi

->

Blu-Ray Filmovi

This page in English

Webshop - Blu-Ray Filmovi

Ukupno filmova u ponudi: 709

- Sve navedene cijene su u kunama, PDV uključen
- Plaćanje je isključivo unaprijed - putem pošte, FINE, banke ili internet bankarstvom. Također možete platiti i kreditnom karticom preko servisa Paypal (u tom slučaju kod narudžbe pod dodatnim podatcima upišite da želite platiti putem Paypal-a). Nakon vaše uplate robu isporučujemo u roku 10ak radnih dana.
- Ako želite kupiti pojedini proizvod kliknite na njegov naziv za više informacija
- Prijavi se za besplatni webshop newsletter

Prikaži filmove:   Žanr:  Sortiraj po:
Prikaži filmove: Najave     Predbilježbe     U prodaji     Privremeno nedostupne     Rasprodane

Rise of the Guardians Blu-ray 3D (Blu-ray 2D + Blu-Ray 3D) (ENG)

Žanr: Animirani
Cijena: 199,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Megamind 3D (Blu-Ray 3D+Blu-Ray 2D+ DVD) (ENG)

Žanr: Animirani
Cijena: 129,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Kako Izdresirati Zmaja (ENG)

Žanr: Animirani, Avanturistički
Cijena: 119,00 kn
Stanje filma: Privremeno nedostupno

Napiši što misliš o filmu

Misija: Bijela Kuća (ENG)

Žanr: Akcijski, Drama, Triler
Cijena: 99,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Transformers 2 Osveta Poraženih (ENG)

Žanr: Akcijski
Cijena: 79,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Transformers Dark Of The Moon Triple Play (Blu-Ray+DVD+Digital Copy) (ENG)

Žanr: Akcijski, Triler
Cijena: 79,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Čudesni Spider-Man (ENG)

Žanr: Akcijski, Triler
Cijena: 79,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Terminator Spasenje T-600 (ENG)

Žanr: Akcijski, Triler
Cijena: 79,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Street Fighter Assassins Fist (ENG)

Žanr: Akcijski, Triler
Cijena: 99,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Čovjek Iz Sjene (ENG)

Žanr: Akcijski, Triler
Cijena: 79,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Put Oslobođenja (ENG)

Žanr: Drama, Ljubavni
Cijena: 79,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Noa (ENG)

Žanr: Avanturistički, Drama
Cijena: 149,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Posrednici (ENG)

Žanr: Drama, Komedija, Kriminalistički
Cijena: 99,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Indiana Jones Quadrilogy The Complete Adventures (ENG)

Žanr: Akcijski, Avanturistički
Cijena: 399,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Hard Rush (ENG)

Žanr: Akcijski
Cijena: 79,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Grimm - 3.sezona (ENG)

Žanr: Drama, Horor
Cijena: 249,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Prva nedjelja

Žanr: Komedija
Cijena: 99,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Brži Od Pravde (ENG)

Žanr: Akcijski
Cijena: 119,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Oko Sokolovo (ENG)

Žanr: Akcijski
Cijena: 69,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Amazing Spider-Man 2 3D (+ 2D Blu-ray & UV Copy) (ENG)

Žanr: Akcijski, Avanturistički
Cijena: 175,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Čudesni Spider-Man 1+2 (Eng)

Žanr: Akcijski, Avanturistički
Cijena: 199,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Evangelion 2.22 You Can (Not) Advance (ENG)

Žanr: Animirani
Cijena: 129,00 kn

Napiši što misliš o filmu

High School of the Dead Drifters Of The Dead Edition (ENG)

Žanr: Animirani
Cijena: 169,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Steins Gate The Complete Series (ENG)

Žanr: Animirani
Cijena: 369,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Madagaskar Kompletna Kolekcija 1-3 (ENG)

Žanr: Animirani
Cijena: 249,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Kung Fu Panda 2 Triple Play (Blu-Ray + DVD + Digital Copy)(ENG)

Žanr: Akcijski, Animirani
Cijena: 99,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Harry Potter The Complete 1-8 Box Set (ENG)

Žanr: Akcijski
Cijena: 299,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Transformers: Age of Extinction (ENG)

Žanr: Akcijski, Avanturistički, Znans.fantastika
Cijena: 199,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Čuvari Galaksije (ENG)

Cijena: 189,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Noć U Muzeju 2

Žanr: Akcijski, Avanturistički, Komedija
Cijena: 119,00 kn

Napiši što misliš o filmu

Ukupno stranica u kategoriji Blu-Ray filmovi: 14
[ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 ]

Filmovi - Sljedeća stranica

ALD-ZG d.o.o.

Film kroz povijest

Zoetrope Jedan od nedostataka ljudskog tijela, tromost oka, omogućila je stvaranje novog roda umjetnosti. Film, često zvan i sedma umjetnost svoje korijene ima u davnoj povijesti kroz drame i plesove. Upravo sa njima dijeli neke zajedničke elemente poput scenarija, seta, kostimografije, režije i glumaca. Negdje oko 1600. godine usavršen je uređaj zvan "camera obscura" koja je pomoću svjetla i sjene, kasnije i uz pomoć leće projicirala sliku na vanjsku površinu, stvarajući slike u pokretu. Nedostatak ovog uređaja bila je nemogućnost pohrane u obliku snimanja. Vizualne varke bile su vrlo popularne među ljudima stoga ne iznenađuje da se je upravo ta vrsta zabave nastavila razvijati. Od 1860. nastali su različiti mehanizmi poput zoetropa, utoskopa ili praksinoskopa koji su i dalje prikazivali niz slika i koji bi se mogli nazvati pretećom animiranog filma.

Celuloid i počeci filma

Braća Lumiere Izum koji je omogućio daljnji razvoj vizualne industrije bio je celuloid, isprva nazvan Parkesine ili Xylonite. 1870. godine celuloid je registriran kao patent i s njime je počela nova praksa - direktno fotografiranje objekta u pokretu, u realnom vremenu. Celuloid se danas više ne koristi zbog svoje visoke zapaljivosti i lake razgradnje. 1888. godine Louis Le Prince razvio je prvu video-kameru što je ubrzano dovelo do razvoja projektora koji je mogao povećati snimljene snimke i prikazati ih publici. 1895. godine Braća Lumiere izumili su kinematograf, usavršivši Edisonov kinematoskop. Prvi film, nazvan "Izlazak radnika iz tvornice Lumiere" prikazan je kao demonstracija u ožujku 1895. Započela je era nijemog filma.

Nijemi film i prvi filmski velikani

Charlie Chaplin Neke od karakteristika koje opisuju nijemi film su narativni sustav pričanja priče gdje su se ubacivali telopi između kadrova, a kako publika ne bi sjedila samo u tišini i kako bi se lakše dočarali prizori, korištena je muzika pianista, čak i cijelog orkestra koji su opisivali atmosferu filma. Do ranih 20ih godina prošlog stoljeća većina filmova dolazila je sa već pripremljenim notama i muzikom. Razvoj europske filmske industrije zakočio je 1. svjetski rat no zato je u Americi započelo uzdignuće Hollywooda. Jedno od poznatijih imena bio je Mack Sennett, čovjek koji je osmislio tzv. "slapstick" komediju, koju su kasnije proslavili Charlie Chaplin ili Buster Keaton. Nerijetko mu se pripisuje naziv "Kralj komedije". Sennet je osnovao Keystone Studios kroz koju su prošla mnoga zvučna imena toga doba poput Mabel Normand, Chaplina, Glorie Swanson ili Bing Crosby-ja.

Novije doba

Sljedeći veliki skok u filmu bio je dolazak zvuka, koji je ujedno izbacio mnoge stare zvijezde koje se nisu mogle prilagoditi, a iza njega i dolazak boje. Pod kraj II. svjetskog rata usavršena je proizvodnja filmova u boji tako da njihova produkcija više nije bila toliko skuplja te su počeli prevladavati nad crno-bijelim filmovima. Do kraja 1960. boja je potpuno preuzela tržište.

VHS

VHS Video Home System ili VHS proizvod je koji je krajem 1975. godine na tržište izbacio JVC. Standard za snimanje i prikazivanje došao je na američko tržište u ljeto 1976. godine gdje se je izborio za dominantnu poziciju protiv Sony-evog Betamaxa i još nekoliko manje poznatih standarda poput Videa 2000 ili Laserdisc. VHS je za razliku od Betamaxa ponudio duži period snimanja i prikazivanja te je kao prednost imao puno manje složeni proces prebacivanja zapisa na traku. Kraj VHS-a označilo je posljednje izdavanje filma A History of Violence na tom videozapisu 2006. godine.

DVD

Rat videozapisa prenio se i na digitalne medije. Još 1993. godine razvijena su dva formata za optičku pohranu podataka. MMCD od Philipsa i Sony-ja te SD koji su podupirali Toshiba, Time Warner, Hitachi, JVC i još nekoliko proizvođača. Predstavnici SD-a prišli su IBM-u u potrazi za savjetom te naravno, potporom za njihov novi format pohrane podataka. DVD Zaposlenik IBM-ovog Almaden Research centra doznao je za MMCD razvojni projekt. Umorni od konstantne borbe za opće prihvaćenim formatom još iz doba video-kaseta, uspio je pridobiti grupu računalnih eksperta iz Applea, Microsofta, Suna i Della koju je nazvao TWG ili Tehnical Working Group koji su glasali za bojkot oba formata ukoliko ne dođe do dogovora između dva tabora kako bi se složili oko jednog standarda. Naposljetku, računalna poduzeća su izborile ono što im je bilo u interesu te je na tržište došao jedan format, ono što danas znamo pod imenom DVD. Primjena DVD-a na video format započela je 1997. godine. Do šestog mjeseca 2003. DVD iznajmljivanje prestiglo je VHS. Trenutno je DVD dominantni oblik zapisa za kućnu video distribuciju. DVD je donio mnoge novine što se tiće pohrane filmova i kvalitete video slike. Uz to, DVD se pokazao vrlo praktičnim zbog mogućnosti pohrane i drugih vrsta podataka osim video zapisa, a DVD-RW tehnologija omogućila je brisanje starih zapisa i nasnimavanje novih.

Budućnost?

Iako je DVD za sada još uvijek dominantni medij kako za pohranu podataka, tako i za filmsku distribuciju, novi oblici zapisa već su se pojavili na tržištu. Blu-Ray Disc izašao je na tržište, a kao glavna konkurencija predstavio mu se HD DVD. Ipak, u veljači 2008. godine Toshiba, koja je bila glavni predstavnik HD DVD-a objavila je kako se povlači iz proizvodnje, razvitka i promocije HD DVD-a. To je rezultiralo gotovo instantnim povlačenjem i drugih koji su podupirali ovaj projekt te je budućnost Blu-Ray Disca gotovo zagarantirana.

Mnogi film nazivaju skupom svih ostalih umjetnosti. To nije daleko od istine. U filmu se može naći i pisanog/pjesničkog izražaja, kazališne vještine, glazbenih elemenata, likovnih djela itd. Film doista pruža mnoge mogućnosti za različite vrste umjetnika. Naravno, kao i svaka umjetnost film je podložan vremenu u kojem se nalazi stoga se vrsta snimanja, dominantni žanr kao i filmske zvijezde iz godine u godinu konstantno mijenjaju. Ono što je sigurno jest da je budućnost filma osigurana, bez obzira na vrstu pohrane zapisa, novu vrstu prikazivanja ili nove tehnologije općenito. čar filma je u tome da je vrlo prilagodljiv te da i dalje bez problema očarava ljude, bilo da se radi o vizualnim efektima ili o priči koju prenosi.

Preporučamo korištenje MSIE 6.0, Seamonkey 1.1, FireFox 3 ili novijih uz rezoluciju 1024x768. Pitanja, pohvale ili primjedbe možete slati ovdje.