Passengers recenzija (4432 pregleda)

REDATELJ: Rodrigo Garcia
SCENARIJ: Ronnie Christensen
GLUMCI: Anne Hathaway, Patrick Wilson, Andre Braugher, David Morse
TRAJANJE: 89min

Često promoviran kao horor-triler, ovaj film je daleko od toga. Passengers sadrži neke elemente trilera no rekao bih da je to tek u tragovima. Lošom režijom, a i glumom glavnih glumaca uklonjen je dobar dio napetosti. Rodrigo Garcia poznatiji je kao redatelj serija poput Sopranosa, Carnivale ili Six Feet Under, a za seriju Big Love bio je nominiran za Emmy-ja. Dugometražni filmovi mu, kako se čini, ne leže. Scenarist Ronnie Christiansen isto tako nema nešto iskustva iza sebe, kao ni zvučnih naslova. Zapravo bih za mane filma upravo njega najviše okrivio, jer zbilja se čini kako su najveći propusti upravo u scenariju, a ne toliko u režiji.

A što je uopće Passengers? Nakon odgledanog filma stekao sam dojam kao da je netko uzeo elemente drugih filmova, smiksao ih i dodao još ponešto svojega. Jedan dio podsjeća na Flightplan, drugi na Šesto Čulo, a treći na Langolijere. Prava je šteta što se nije ispunio puni potencijal meni dragih glumaca poput Andrea Braughera, koga se možda neki sjećaju još iz kultne serije Odjel za umorstva ili po nedavnoj ulozi u filmu Magla te Davida Morsea poznatog iz filmova Zelena Milja ili 16 Blocks. Glavna uloga pripala je Anne Hathaway, vjerojatno najpoznatijoj po ulozi u filmu za djecu Princezini Dnevnici. To je možda i najslabija glumačka karika i najlošiji potez što se upravo njoj dodjelila ključna uloga.

Priča govori o skupini ljudi koji prođu kroz avionsku nesreću. Nakon toga nekolicina njih krene na grupnu terapiju, te uskoro jedan po jedan počinju nestajati. Njihova psihijatrica hvata se u koštac sa misterijom njihova nestanka, sama započinje svoju istragu, a usput se razvije i romansa. Baš kao što i zvuči, ovaj film je poprilično pretvoren u "čušpajz". Ipak, da ne bi sve bilo toliko crno, film donosi koliko-toliko podnošljive obrate. U nekoliko situacija čini se da ima i nekoliko propusta u priči no čak se i to može prožvakati ako se na film ne gleda kao na ozbiljno djelo (a čini se da su upravo to pokušali napraviti) već kao na neki lagani film koji pokrije sat i pol dosade. Zaključno, uz puno propusta ovaj film prije će naživcirati mnoge nego li zadovoljiti nečiju potrebu za dobrim krimićem ili trilerom. Uz to, često mu se pripisuje i epitet horora što je potpuno netočno pošto film ne sadrži ni jednu strašnu scenu. Buđet od 25 mil. dolara definitivno se mogao i bolje utrošiti.