Call Of Duty recenzija (12158 pregleda)

Drugi svjetski rat je služio kao podloga mnogim igrama. Žanrovi koji su se služili drugim svjetskm ratom kao svojom podlogom uglavno su bili RTS-ovi i naravno FPS-ovi. Najpopularniji FPS naslovi su bili: Medal Of Honor, Batlefield 1942, Return To Castle Wolfeinstan... U MOH-u i B1942 (singleplayer), iako su se oko nas nalazili ljudi iz naše vojske, smo se mi sami suprostavljali Švabama, dok je u RTCW to bilo očito jer oko nas se nije nalazio nijedan saveznički vojnik.

U igri koju ja sada recenziram niste uopće sami. Svugdje su vojnici iz vašeg voda. Ljudi će prvo pomisliti da je to taktički FPS, pa će odustati misleći da su taktički FPS-ovi prekomplicirani i preteški, ali ovo uopće nije taktika. Vama upravljaju vaši nadređeni. OK sada znam da gorite od želje da vam počnem govoriti kakva je sama igra pa počnimo! Prvo recimo nekoliko riječi o AI-ju koji je svakoga tko je odigrao ovu igru jednostavno zapanjio. Pošto vi ne upravljate svojim vodom nemojte misliti da su oni neučinkoviti u borbi, svi su oni povezani naredbama nadređenih. Zvuk u igri je jednom riječju FENOMENALAN! Jauci polu-mrtvih ljudi, oružja i strojnice koje "trešte", granate i bombe koje odjekuju... i sve to uz finu orkestralnu glazbenu podlogu.

Engine ove igre je staaaaaaari "Kvejk 3". Oni koji sada pomišljaju da ova igrica izgleda kao živo s***e su totalno u krivu. Ljudi u Infinity Ward-u su optimizirali engine do nenormalnih granica i pokazali ljudima snagu tog grafičkog pokretača. Kada vidite prve dvije misije u ruskoj kampanji, donja vilica će vam dostojno pasti na pod: 100-tinjak rusa sumanuto trči na njemačke strojnice koje stvaraju stvarno prekrasnu puščanu paljbu i dižu prašinu sa svakim hicem u zemlju, oko vas padaju rakete koje stvaraju PRELIJEPE eksplozije. Razina detalja na puškama, ali i u okolnoj strukturi je visoka, kao i detalji odore vaših prijatelja/neprijatelja. U igri ćete proći kroz tri kampanje: kao američki padobranac, britanski komandos, i ruski pješak.

Misije kroz koje ćete prolaziti su različite, ali se uglavno sastoje od uništi flank-gun ili zauzmi/brani to i to područje. Izgleda lagano, ali kada ste u žaru borbe, trčite po bojišta da bi došli do medikit-a i municije, dok vas suborci pokrivaju vatrom, riječ "lagano" za vas ne postoji. Jedini minus koji moram priznati ovoj igri je njena kratkroća. Završit ćete je u dva dana i šta onda? To sam se i ja pitao, ali od toga dana sam je prešao jedno 6 puta. Još jedino mogu reći da je ovo jedna od najboljih igara ikada i najbolji FPS u drugom svjetskom ratu. ŠTA VIŠE ČEKATE? IDITE I KUPITE JE!!!!!!!!!!!!!

Napisao: Denis Družić