The Hangover recenzija (4649 pregleda)

REDATELJ: Todd Phillips
SCENARIJ: Jon Lucas, Scott Moore
ULOGE: Bradley Cooper, Ed Helms, Zach Galifianakis, Justin Bartha
TRAJANJE: 100 min

Čini se kako se publika u posljednje vrijeme zaželjela klasičnih komedija koje nemaju pretjeranu romantičnu podlogu i koje ne spadaju pod parodije. To bi se dalo zaključiti iz činjenice da je film bez problema uletio na IMDB listu pod 250 najboljih filmova. Redatelj filma je Todd Phillips koji u svom opusu nema nešto pretjerano uspješne naslove. Čini se kako godinama pokušava napraviti poštenu komediju no uspjeh je do sada izostao. Redatelj je filmova poput Road Trip kojeg se možda neki sjećaju zbog glavne uloge posrnule pop princeze Britney Spears te remakea Starsky & Hutch iz 2004 godine. Kao uspjeh mogao bi navesti pisanje scenarija za Borata.

Hangover bi se mogao svrstati u klasičnu Las Vegas komediju. Četiri prijatelja upute se tamo kako bi proslavili momačku večer jednog od njih. No kako to biva, plan pođe po krivu kada se probude sljedeće jutro bez ikakvog sjećanja na prethodnu večer sa prijateljem manjka. Vjerojatno se mnogi neće složiti sa mojim stajalištem, ali Hangover je zapravo poprilično ispran materijal. Zaplet sa nedostatkom sjećanja nije novina, kao i većina gegova koji su publici predstavljeni još puno ranije. Osobno nisam naišao na neke urnebesno smiješne scene. Film je jednostavan i blago zabavan. U nekoliko segmenata neodoljivo me podsjetio na Dude Where's My Car, ali na "ozbiljniju" varijantu. Režija je na zadovoljavajućem nivou i film je poprilično gledljiv. Unatoč očitom nedostatku originalnosti, ne mogu reći da mi je bio dosadan ili naporan. No ako je suditi po općoj prihvaćenosti, čini se kako su u današnje vrijeme standardi za što je smiješno podosta pali. S druge strane vrijedi činjenica da je za svaku osobu humor različit. Hangover bi preporučio za pogledati, ali bi napomenuo da se ne treba od njega previše očekivati. Bojim se da bi ova recenzija imala puno oštriji ton da sam prije početka pisanja znao koliko je film zapravo hvaljen. Ovako nisam imao visoka očekivanja pa mi je još nekako prošao. Definitivno ga ne bi svrstao u listu najboljih filmskih ostvarenja. Za to mu manjka uloga neke legende komedije, originalnost i svježina. Ipak, u jednu ruku razumijem ovakvu prihvaćenost pošto se danas humor često svodi na psovke, razgolićavanje i ostale vulgarnosti. Iako tih elemenata ima i u ovom filmu, ipak su se držali neke određene granice.

Za Hangover bi rekao kako više cilja na stariju teen populaciju nego li na malo starije. Kao pozitivnu stranu moram spomenuti i doista solidan soundtrack koji se lijepo uklopio, zadovoljavajuću izvedbu glavne glumačke postave, nekoliko interesantnih prizora te solidno izveden kraj. Dakle, radi se o jednom komedijskom prosjeku koji je stjecajem okolnosti postigao vrlo veliki uspjeh. I sam redatelj odrekao se dijela svog honorara te zatražio udio u vlasništvu filma. Kao šlag na kraju, upravo zbog tog uspjeha snimanje nastavka već je u planu.