Lesbian Vampire Killers recenzija (4165 pregleda)

REDATELJ: Phil Claydon
SCENARIJ: Paul Hupfield, Stewart Williams
ULOGE: Paul McGann, James Corden, Matthew Horne, MyAnna Buring, Silvia Colloca, Vera Filatova
TRAJANJE: 88 min

Prvo da naglasim, Lesbian Vampire Killers nije porno film, kako bi se iz naslova dalo zaključiti. Vampirski zubi laganim tempom vraćaju se na filmske ekrane. Inspiracija za literarna, filmska, slikovna pa čak i glazbena djela od davnina i u današnje vrijeme privlače pozornost, bilo da se radi o lošim teen knjigama/filmovima poput Twilighta, serija poput True Blood, filmova s ozbiljnom tematikom poput nedavnog švedskog hita Let The Right One In, pa sve do trash komedija u koju se svrstava Lesbian Vampire Killers.

Redatelj Phil Claydon, kao i scenarist no. 1 Paul Hupfield nemaju iza sebe prevelikog radnog iskustva. Tek scenarist no. 2 na svom popisu ima značajan broj napisanih scenarija za razno-razne serije. LVK je britanska komedija koja se dobro-debelo ismijava starim, a i novijim filmovima s vampirskom tematikom i u koju su autori uspjeli ugurati velik dio poznatih klišeja. U neku ruku moglo bi ga se usporediti sa već poznatim hitom Shaun of the Dead s kojim dijeli nekoliko sličnosti. Ipak, LVK je za nekoliko nivoa lošije izdanje; humor je nekako više razvodnjen, Simon Pegg i Nick Frost puno su bolje odradili svoj glumački duo od onoga u LVK.

Radnja prati Jimmyja koji je dobio frišku "košaricu" od svoje drage nakon čega se, kako bi se oporavio, sa svojim prijateljem uputi na putovanje. Nakon što stupe u čudni, poprilično uspavani gradić u zabiti susretnu se sa odredom studentica folklora koje istražuju antičku legendu o Carmilli, lezbijskoj vampirici koja je ovdje navodno vladala prije mnogo godina. U trenutku svoje smrti, proklela je gradić tako da svaki ženski potomak na svoj 18. rođendan postane lezbijska vampirica. Jedino što može zaustaviti Carmillu i njenu groznu kletvu je potomak zaboravljene krvne linije, a koji je igrom sudbine upravo Jimmy. Film ima nekoliko dobrih fora, općenito je vrlo dobro zamišljen kao nedefinirana parodija na sve vampirske filmove, pogotovo one koji stavljaju naglasak na seksualnost ženskih vampirica. No s druge strane cijelo vrijeme imao sam osjećaj da je sve to nekako previše usiljeno i razvodnjeno. I dok ima par zbilja komičnih scena, ostatak filma slabo odiše humorom. Kombinacija loše izvedenih fora sa ispodprosječnom glumom i pretjerivanjem rezultiralo je u dosta negativnom svjetlu. Sada se opet moram dotaknuti Shaun of the Dead no zbilja mi se čini kako je LVK previše pokušavao nalikovati na njega. Savjetovao bih da svi koji su u raspoloženju za neku pravu, ludu komediju izbjegnu gledanje Lesbian Vampire Killers. Film vrijedi pogledati u nedostatku pametnijih naslova i ne očekivati neki pretjerano kvalitetni humor.