The Men Who Stare At Goats recenzija (4871 pregleda)

REDATELJ: Grant Heslov
SCENARIJ: Peter Straughan
ULOGE: George Clooney, Ewan McGregor, Jeff Bridges, Kevin Spacy
TRAJANJE: 94 min

Najvažnija napomena za ovaj film koju moram spomenuti na samom početku jest: ne pouzdajte se u trailer. Većina ljudi koja je pogledala trailer od filma je očekivala urnebesnu komediju/parodiju i na kraju ostala kratkih rukava. Radnja je temeljena na knjizi Jona Ronsona. Iako ni redatelj ni scenarist nemaju neko slavno iskustvo, djelo je s tehničke strane ispalo solidno. Postoje propusti u režiji i neke situacije gdje bi se malo iskusniji redatelj bolje snašao, pogotovo sam kraj filma, no globalno gledajući radnja je tečna, scene interesantne, a dijalozi dobri. Film traje relativno kratko, svega sat i pol i nije naporan ili dosadan.

Sada malo o samoj radnji. Naime, suprotno prikazanom u traileru, ovdje se ne radi o parodiji ili urnebesnoj komediji već je The Men Who Stare At Goats film sa suptilnim humorom i ponešto ironije. Više se radi o inteligentnom filmu koji kritički gleda na dosta aspekata i potiho ih ismijava dok s druge strane veliča mir, ljubav i iskupljenje. Iako nije ni blizu nekog legendarnog ostvarenja, ton kojim je film sniman podsjeća malo na Burn After Reading ili Dr. Strangelove. Radnja govori o reporteru koji naleti na priču života kada upozna Lyn Cassadyja, čovjeka koji tvrdi kako je u prošlosti bio član posebne postrojbe unutar američke vojske koja se bavila paranormalnim moćima u svojim misijama. Glumačka postava je poimence impresivna. Ipak, većina se pojavljuje u relativno maloj minutaži unutar filma sa izuzetkom Georgea Clooneyja te Ewana McGregora čije avanture pratimo. Radnja se odvija uz naraciju glavnog lika tako da se dobije dojam čitanja knjige.

Scenografija je solidna, ali siromašna te postoji nekoliko pogrešaka. Negativna strana filma je blagi gubitak kohezije pri kraju kao i blago pretjerivanje u nekim dijelovima. U globalu radi se o solidnom filmu koji nije remek-djelo, ali koji je interesantan. Nikako ga ne bi trebalo gledati ako ste raspoloženi za neku komediju koju bi pogledali s ekipom jer film jednostavno ne sadrži dovoljnu dozu humora.