Od Kolijevke Pa Do Groba - prvi pogled recenzija (10929 pregleda)

Glume: Jet Li, DMX, Mark Dacascos, Gabrielle Union, Kelly Hu, Anthony Anderson, Tom Arnold
Redatelj: Andrzej Bartzkowiak

Fait (DMX), vođa grupe visokosofisticiranih plačkaša, čiji je moto "bez oružja", iz draguljarnice opljačka vrlo vrijednih 50 komada crnih dijamanata. Su (Jet Li) je korejski agent poslan da dijamante vrati u zemlju gdje su i proizvedeni, Koreju. Dijamante međutim želi i mafijaški šef (Mark Dacascos), koji kako bi ih dobio otima Faitovu kćer i traži dijamante u zamjenu za nju. Fait i Su se udružuju u borbi protiv zajedničkog neprijatelja pokušavajući spasiti Faitovu kćer, ni ne sluteći kako dijamanti zapravo služe za izradu vrlo destruktivnih i moćnih bombi...

Redatelju Bartzkowiaku i DMX-u ovo je 3. zajednički projekt (radili su zajedno na Romeo mora umrijeti, Prostrijeljene rane i sada na Cradle 2 the Grave), a Bartzkowiakov i Jet Lijev pak 2.zajednički film (Romeo mora umrijeti i Cradle 2 the Grave). Iz spomenutog Romeo mora umrijeti još se u ovom filmu pojavljuju i Anthony Anderson i Isaiah Washington.

Film je dobio veoma loše kritike u Americi, no međutim kritičari ne shvaćaju bit ovakvih filmova. Bit je da se gledatelju pruži dobra i uzbudljiva martial arts-kung-fu-akcijska zabava, kojoj priča i nije i nikada neće biti u prvom planu. A u martial arts sposobnosti Jeta Lia više niko ne sumnja nakon filmova Romeo mora umrijeti, Jedan jedini i Zmajev poljubac, u kojima dokazuje da je pravi majstor istočnjačkih borilačkih vještina, za razliku od recimo Jackiea Chana koji je više akrobat nego pravi fighter. Jedini problem filma je prilično traljava gluma DMX-a, koji bi se ipak trebo držati repanja a ne glumljenja. Akcijske scene (90% filma) su odlične upravo zahvaljujući spomenutom Liu koji lakoćom glumi sve megabrze poteze na koje smo uostalom od njega već i navikli.

Svi ljubitelji martial artsa, kung fua, akcije, Jeta Lia, DMX-a, rep glazbe (filmski soundtrack se u potpunosti sastoji od rep glazbe), brzih automobilskih potjera pa čak i komičara Toma Arnolda koji je odličan u filmu bi trebali, kada stigne kod nas u kina vjerojatno pod nekim blesavim imenom, pogledati CRADLE 2 THE GRAVE (u prijevodu "Od kolijevke do groba").

Ocjena: 10/10