Band of Brothers recenzija (7448 pregleda)

Igraju: Damian Lewis, Ron Livingston, Frank John Hughes, Kirk Acevedo, Eion Bailey, Marc Warren, Michael Culditz, Colin Hanks, Dale Dye, Rick Gomez, Scott Grimes, James Madio, Neal McDonough, Rene Moreno i drugi.
Redatelji: Steven Spielberg i Tom Hanks

Nakon uspješnog Spielbergovog Spašavanja Vojnika Ryana, slijedi nam Band of Brothers ili u prijevodu Združena braća. Naime, nakon Ryana Spielberg ostaje u istom žanru i skupa sa Tomom Hanksom snima Band of Brothers. Film govori o elitnoj padobranskoj postrojbi E satnije. Film je osmišljen kao mini serija u deset nastavaka! No, ako ste željni pogledati film do kraja, shvatit ćete da to i nije tako dugo jer skoro nijedan nastavak nije dulji od jednog sata, pa će vam to na kraju biti i premalo!

No, vratimo se na priču. Prvi nastavak prikazuje obuku E satnije i teške treninge koje su morali proći. Drugi nas vodi izravno u borbu, na sam dan D. Treći prikazuje borbu za važne pozicije u Francuskoj, a četvrti Operaciju Market Garden i njezin neuspjeh. Peti se odvija u Nizozemskoj i vidjet ćete fascinantnu akciju kojom je E satnija uništila par njemačkih SS satnija! Šesta i sedma nas vode u Ardene. Osma prikazuje već sam završetak rata. U devetom ćete vidjet strahotu koncentracionih logora, a u desetom završetak rata.

Film sve skupa traje oko 8 sati, proteže se na pet kazeta (dva nastavka na svakoj). Film ima obilje odličnih efekata eksplozija, oružja su vjerno prenesena iz tog rata kao i odore i događaji koji se baziraju na istinitim događajima. Neki od tih ljudi (koji su preživjeli naravno) su još dan danas živi i između nastavka im je posvećeno par minuta u kojima oni govore svoje stvarne doživljaje. Ukratko: film me je očarao i smatram da bi ga vi mogli i trebali pogledati, bar par nastavaka pa čak i ako niste ljubitelj tog žanra jer akcije ima, ali opet u umjerenoj količini.
Preporučujem ga svakom!

Napisao: Filip Lončar