Kuća letećih bodeža recenzija (9584 pregleda)

Za vrijeme vladavine Tang dinastije u Kini jača tajna organizacija zvana Kuća letećih bodeža koja se suprotstavlja vlasti. Leo i Jin (Takeshi Kaneshiro) su dva policijska časnika koja sumnjaju da je slijepa plesačica Mei (Zhang Ziyi) povezana s Kućom letećih bodeža. Jin oslobađa Mei kako bi zadobio njeno povjerenje i kako bi ga odvela od zloglasne Kuće bodeža...ali njih dvoje se neočekivano zaljubljuju jedno u drugo.

Zhang Yimou, nakon fenomenalnog Heroja (snimljen 2002., s Jet Lijem i Donnie Yenom) ipak se spustio stepenicu niže svojim sljedećim filmom, Kućom letećih bodeža. Iako predivno snimljen i režiran, s odličnom kostimografijom i scenografijom, vrhunski režiranim borbama, ipak se sve čini nekako isprazno... Priča je previše jednostavna, a preokreti u priči su toliko predvidivi da je jednostavno banalno. Ljubavna priča izmeđi gl. likova je također prilično neuvjerljiva i čini se nekako isforsirana. Kako rekoh, tehnička strana filma je fenomenalna, ali sadržaj je prilično tanak. Heroj je bio predivan film po svim kriterijima, i možda je sada nepravedno uspoređivat Kuću bodeža s njime, ali to je neizbježno. Od redatelja koji snimi tako dobar film očekuje se da se u narednim uradcima poboljšava, a ne da smanjuje kvalitetu filmova. To se nažalost dogodilo ovdje.

Unatoč OK glumi, odličnoj režiji i par uzbudljivih borbi (iako su neke razočarale, pogotovo posljednja na snijegu), dosada je, barem meni, bila neizbježna, i dok sam ušao u drugu polovicu filma, već sam često gledao na sat da provjerim koliko je još vremena preostalo (traje preko 2 sata, to je oko 30 min duže od Heroja, a za film ovako tanke priče i sadržaja to je prokleto dugo). Ma film je dosta dobar, ali u usporedbi s Herojem jednostavno nije ista liga.