Sezona Lova recenzija (8906 pregleda)

Redatelji: Roger Allers, Jill Culton, Anthony Stacchi
Scenaristi: Steve Benchic, Ron J. Frideman
Glasovi: Martin Lawrence, Ashton Kutcher, Gary Sinise, Billy Connolly
Trajanje: 85min

Pod produkcijom Sony Pictures Animationa, krajem prošle godine u kina je stigao Open Season, računalno animirani film o prevratu uloga između lovca i lovine.

Boog (Martin Lawrence) je pripitomljeni, sretni i zadovoljni grizli koji živi u garaži svoje gazdarice Beth. Dane provodi kao zvijezda gradskog prirodnog sajma, a noći u Bethinoj garaži. Beth ga je odgojila od malih nogu. Boog, kao što se da zaključiti, nije tipičan grizli. Vješto se snalazi u gradu i nema nikakvu želju za divljinom, zapravo je se užasava. Svaki grad (kao i svaki animirani film) ima svog negativca. Ovdje je to paranoični lovac sa "fudbalerkom" imenom Shaw, koji vjeruje kako životinje stvaraju zavjeru protiv ljudi te ih mora srediti prije nego što one srede nas.

Kada se Shaw doveze u grad, na haubi ima zavezanog jelena s jednim rogom. Boog, po prirodi radoznao, nije mogao odoljeti, a da ne dirne ono što je mislio da je mrtvo truplo jelena. Kada ga podbode sa štapom jelen se probudi te oboje počnu vikati. Nakon što se situacija smirila jelen se predstavi kao Eliot i nekako uspije nagovoriti Booga da mu pomogne tj. da ga oslobodi.

Boog je vjerovao kako je to prvi i zadnji susret s Eliotom no Eliot ima drugačiji plan. Slijedio je Booga do kuće te ga pod okriljem noći probudio, upao u garažu u nadi kako će "osloboditi" Booga. Kada mu je Boog objasnio da nije zarobljen, Eliot ga uspjeva zavesti sa slatkim strastima svijeta poput čokoladica, sve samo kako bi ga izveo iz garaže. Boogu se probude prirodni instinkti te se događaji otmu kontroli. Dvojac završi u gradu, razarajući trgovinu hrane i proždirući sve što im se nađe na putu. Pri dolasku predstavnika zakona Eliot je uspio pobjeći no Boog nije bio te sreće. Uhvatio ga je Bethin prijatelj, policajac Gordy koji ga je vratio kući i napomenuo kako je možda došlo vrijeme da se Boog vrati u divljinu. Neodlučna Beth uspije uvjeriti sebe i Gordyja pošto je sezona lova već za nekoliko dana da će Booga osloboditi iduće godine.

Eliot pak ne posustaje te ga slijedi na sajam prirode gdje spletom nesretnih okolnosti izazove da cijela publika pomisli kako je Boog poludio i ubio jadnog Eliota. Naravno, to se nije dogodilo, ali bilo je dovoljno da preokrene Bethino mišljenje. Boog je uspavan te se budi, zajedno sa svojim "prijateljem" Eliotom, duboko u divljini.

Bez ikakvih vještina snalaženja u takvom prostoru Boog je osuđen na Eliotovu pomoć kako bi ga vratio nazad u grad. Tu počinje nova avantura koja će Booga, Eliota i mnoge druge provesti kroz mnogo smješnih i nespretnih situacija. A da star bude bolja, sezona lova je počela...

Animirani film pušten je na tržište kada su se već na platnu vrtili mnogi drugi, a u kinima su se očekivala veća imena. Možda je zato ostao malo zasjenjen. Ipak, ima pozitivnih strana. Može se reči da u pojedinim situacijama dijeli crte zajedničkog humora sada već omraženih Loony Toonsa, stare garde crtanog humora. Iako je bilo scena gdje sam se doista nasmijao, osobno mišljenje je da je taj način događanja i takva priča već previše puta isprana. Luckastog pomoćnika i neobično biće stavljeno van svoje okoline već smo do sada mogli gledati 3 puta u Shreku. Nekako mi se čini da s njim dijeli previše sličnosti. Bilo je i dosta polemike oko toga je li baš prikladan za djecu, no ja mislim da o tome nema spora. Nema scena ekstremnog nasilja, krvi ni psovki, a to što pokoji zec završi u prozoru ili umjesto Boogova ručnika nikoga neće natjerati da u kasnijim godinama uzme strojnicu i ubija ljude. Animacija je i više nego zadovoljavajuća. Od poznatih faca glasove likovima su posudili Martin Lawrence, kojeg znate iz mnogih komedija, Ashton Kutcher (Butterfly Effect, Punk'd) te Gary Sinise kojeg ste mogli gledati u CSI:NY.

Iako ovo možda nije vrhunsko ostvarenje, zasigurno će vas nasmijati i osvježiti dan, pogotovo ako ga gledate u društvu. I naravno, pod uvjetom da ste ljubitelj crtića. Ipak, Bugs Bunny iliti Zekoslav Mrkva i njegova ekipa za mene su i dalje carevi ;). I za kraj, ako šetate parkom, čuvajte se McSquizzyja jer sve drveće je njegovo! (shvatit ćete ako pogledate crtić)