Krv i Čokolada recenzija (5097 pregleda)

Redatelj: Katja von Garnier
Scenarij: Ehren Kruger, Christopher B. Landon
Uloge: Agnes Bruckner, Hugh Dancy, Olivier Martinez, Katja Riemann, Bryan Dick, Chris Geere, Tom Harper, John Kerr, Jack Wilson, Viralie Ursu, Bogdan Voda, Kata Dobo
Trajanje: 98 min

Unatoč primamljivom nazivu koji može pobuditi maštu, ovaj film ne nudi ništa novo niti impresivno što bi vrijedilo pogledati. Snimljen je prema romanu Annette Curtis Klause. Radnja u filmu prikazana je na kaotičan način, gluma i efekti su na jako niskoj razini, a ni režija se ne može pohvaliti dobrom odradom posla. Mnogi su film opisali kao klupko dosade te da su cijelo vrijeme jedva čekali kraj. U tome ih podržavam. Autori filma kao da se nisu mogli odlučiti da li bi snimali romantični, fantasy ili horror film pa su neuspješno sve to pokušali ukomponirati.

Mlada Vivian izgubila je roditelje i postala siroće nakon čega se seli u Rumunjsku, Bukurešt kod svoje tete koja ju odgaja. Vivian nije obična djevojka već pripada vrsti loup-garoux. Obećana je vođi te skupine, Gabrielu. Vivian se susretne sa Adienom, crtačem stripova koji istražuje lokalne legende vezane uz vukodlake. Oni se zaljube, no Gabrielov zli sin, Vivianin rođak imenom Rafe se s tim ne slaže te ju na arogantan način prisiljava da izabere između odanosti obitelji i strasti koju iskazuje prema Adienu.

Najveća zamjerka koju većina iskazuje jest nedostatak maštovitih pretvaranja ljudi u vukodlake. Iako je cjelokupan dojam filma vrlo nizak, ovdje moram stati u obranu pošto se ne radi o vukodlacima već o zasebnoj vrsti ljudskog roda zvanoj loup-garoux koji se mogu pretvarati u vukove ili tzv. shapeshifteri. No s vukodlacima dijele velike sličnosti, kao slabost na srebro i pretvaranje za vrijeme punog mjeseca. Ipak, malo efekata pretvaranja tj. prelaska ljudskog tijela u vučje ne bi bilo na odmet. Ovako sve izgleda kao da je rađeno u Photoshopu ili sl. programu za grafičku obradu. Mnogi su izjavili kako je ovaj film u potpunosti osakatio knjigu. Nisam ju imao prilike čitati no vjerujem da je tako. Zapravo sve sliči više filmu za djecu nego nekom ozbiljnom uratku. Tokom filma zapitate se gdje se zapravo tu uklapa krv i čokolada pošto se i jedno i drugo jedva nalaze u tragovima. Jedine prednosti koje sam ja našao jest poneki lijepi kadar Bukurešta te činjenica da je film kratak.

Ocjena: 2/10