Beam Breakers recenzija (17253 pregleda)

Igrica Beam Breakers dolazi nam od JoWooda. Prije 2-3 mjeseca vidio sam web site o njoj i poprilično me je zainteresirala. Naime radnja se odvija u budućnosti, sličnoj onoj iz 5. Elementa. Promet se odvija na više razina s antigravitacijskim automobilima. Kao i danas postoje manijaci za volanom koji ne poštuju promet i zakone. Vi ste jedan od njih.

Grad u kojemu se nalazite podijeljen je na 4. dijela; Little Italy, Chinatown, Downtown i East Village. U meniju nakon što odaberete vozača možete birati nekoliko modova igre. Missions- igru bi trebalo igrati po misijama, nešto slično GTA, ali moram reći da me je ovaj dio jako razočarao…kasnije ću i obrazložiti. Zatim tu ima još Championship u kojem birate jednu od bandi i zatim se utrkujete po različitim stazama za bodove.

Multiplayer ne treba opisivati, samo naglasiti da ima i tu opciju. Survival za koji mi uopće nije jasno zašto postoji. U svakom od nivoa bježite od murije, poprilično dosadno i monotono. Ja sam očekivao nešto malo s pucnjavom ili tako nešto. I ostao je još Observation mode u kojemu nema ni zadataka, ni trka, ni murije, samo slobodna vožnja odabranim dijelom grada.

E sada nešto o misijama. Naravno ovo bi trebao biti primarni dio igrice, najrazvijeniji…ali nije! ?alosno vrlo veliki promašaj. Misije se sastoje od 6 chaptera. Vrlo je glupo što na početku svakog chaptera prve 2-3 misije morat ćete…razvozit pizze! Da dobro ste pročitali. U gradu punom adrenalina, bandi i ološa vi razvozite pizze. Imate ograničeno vrijeme i u tom vremenu morate dostaviti sve pizze. I tako stalno…ponekad se naiđe na neku misiju u kojoj treba rasturiti neki lokal automobilom, uništiti neki automobil zaletavajući se u njega. Ali rijetko… Nakon uspješno riješenih misija dobijete ili novi auto ili neki upgrade za njega.

Grafički je igrica doista jako dobro izvedena. Osvjetljenja, odsjaji u automobilima, pa i sami automobili jako su lijepo dizajnirani. Ali dosadi već nakon 2 dana. A to se događa kada je igrica samo slika, a nema priče. Šteta što nije više dorađena. Npr. ja sam običan laik što se tiče toga, ali da su dodali oružja na automobile, novce koje bi dobivali nakon svake završene misije, te kojima bi kupovali nove automobile ili nadograđivali oklope i motore na starima, pa zatim da su stavili raznovrsnije misije poput praćenja gangstera, utjerivanja dugova, prevoženje mafijaških bossova umjesto pizza…mogao bih ovako do sutra.
Uglavnom samo da su više razradili priču igra bi definitivno bila na top ten. Ovako…dobra za ubit koji sat, ništa više.

Napisao: ByteRat

Ocjena: 3/10