NHL 2003 recenzija (17034 pregleda)

Ako niste igrali nijedan nastavak EA Sports-ovog NHL-a morate znati da se propustili mnogo. Ako se smatrate bar malim pratiteljem hokeja kao sporta, dugujete si da odigrate ovaj nastavak. No ako ste zagriženi fan i igrate svaku igru koju EA Sports pusti u prodaju, morat ćete ipak dobro razmislit prije nego izdvojite svoj đeparac za ovu igru. Mislim igra je inaće fenomenalna od grafike zvuka pa nadalje, no opet premalo je tu inovacija da bi svaku godinu izdavali praktički istu igru.

Počnimo od hm... recimo tih inovacija. Sjećate se tučnjava iz prošlog nastavka? Kako su bile apsurdno loše napravljene... mislim dva facera se prime i nabijaju sa šakom u glavu a vaša je uloga da stišćete "fire" gumb što brže. E da tu nisu ništa popravili osim što sada taj apsurd traje znatno manje. Nemojte me krivo shvatit, ne očekujem ja sad Tekken ili Mortal Kombat, ali dajte malo realizma ubacite! Ili recimo igrate zadnju četvrtinu i gubite i sad se glupi Shanahan(igrać Detroita) uhvati u klinč sa suprotničkim igračem i šta sad? Naravno glupi komp. nabija sa šakom a ja puštam neka nabija, i on dobije 5min isključenja a ja 2min, i ko je sad tu glup? Druga inovacija je da igrači više nisu toliko glupi te kada pak prelazi preko njihovih glava oni če ga pratit i ponekad i spustit rukom na pod te nastavit igru. Golmani su također puno inteligentniji, sada će slijediti pak i bacati se za njim te lomiti kosti samo da prvi dođju do njega.

E sada dolazimo na "fatigue" iliti po naški izmorenost igrača. Nažalost ni tu nemam pohvale jer recimo uzmimo za primjer Saku Koivu (igrač Montreal-a) koji je malen i brz, i sada vi njega sa Chelios-om(igrač Detroita) koji je inače mrcina od preko 100kg, skeljite par puta u zid te ovaj nakon toga naravno pada napod i trese glavu od luđačkog udarca. I evo slijedeći napad Saku Koivu ide kao da se ništa nije dogodilo, brzina na istoj razini a izmoren nimalo. Nakon nekog vremena se komp. odlući da ipak on nemože više pa izmisli neku glupu ozljedu i pošalje ga na klupu. Zna postat užasno frustrirajuće. Grafika recimo u ovom dijelu je za svaku pohvalu odsjaji na ledu, publika i kretnje igrača su fenomenalne. No ima i grafika minus... imao sam priliku vidjet kako od mojeg igrača palica prošla kroz prsa od golmana i ko bi reko golman dalje živi :) Dobro to je ipak manji propust ali opet vrijedan pažnje.

Ma sve u svemu uz toliko propusta meni je igra luđački dobra i nabijena adrenalinom i brzinom. Vjerujte mi oduzet će vam mnogo vremena i nećete moći prestati prije nego što vaša momčad osvoji famozni "Stanley Cup". Na kraju primjetio bi da EA Sports pobire veliku lovu na nama naivcima koji iz godine u godinu mislimo da će baš ovu godinu doći velike promjene u FIFA, NBA, NHL ili NFL serijal. Mislim bravo za njih ako mogu tako skupljat pare, no kad tad će ljudi shvatit...

Napisao: Undertaker