The Thing recenzija (18276 pregleda)

The Thing je igra inspirirana istoimenim filmovima. Igrate kao Blake, vođa tima koji je poslan na mjesto događaja iz zadnjeg filma, da utvrdi što se dogodilo. Igra je zamišljena kao FPS horror, no u tome autori baš i nisu uspjeli. Horror atmosfera unatoč odgovarajućoj muzici u podlozi ne postoji.

Lik vodite iz trećeg lica, ne možete gledati vertikalno niti skakati. Nišanjenje je automatsko, na cilju vidite nišan i health-bar, tako da vam samo ostaje stalno stiskati fire tipku. Kroz većinu nivoa vas prate vojnici ili osoblje, ali prilično smetaju jer traže oružje i municiju, health pakete i morate paziti da vam vjeruju. S druge strane, pomažu u borbi, popravljaju razne prekidače, a medic vas može i izliječiti (ali ne i sebe, pa često pogiba kada je najpotrebniji).

Čudovišta protiv kojih se borite ne izgledaju naročito zastrašujuće, djeluju poput ušminkanih likova iz Half Lifea, samo bez odgovarajućeg A.I.-a., kao i vojnici protiv kojih se kasnije borite. Okolina u igri je prilično interaktivna, jer se možete služiti topovima i računalima, te popravljati razne panele, no izgled nivoa kojima se krećete nije ništa posebno i nezaboravno, no nije ni loše. U in-game animacijama često nestaje zvuka. Najlošiji je sustav snimanja pozicije, snimati možete samo na određenim mjestima koja su rijetka i loše raspoređena po nivoima, kao i municija za oružje. Oružja su klasična i već viđena u svim FPS igrama.

Ova igra je mogla biti izvrstan FPS horror da se uložilo više pažnje i truda, ovako spada u čisti prosjek, a i prilično je kratka, može se prijeći za 10-tak sati. Šteta.

Napisao: Raziel