Frontline Attack: War over Europe recenzija (18001 pregleda)

Čini se da je ove godine tematika igara 2. svjetski rat. Edios Interactive otkupio je ovu igru te ju izdao pod svojim imenom. Igra dolazi na 2 CD-a. Ako igrate kampanju moći ćete izabrati 3 strane: Ruse, Amerikance i naravno Nijemce. Zanimljivo je to što su misije povijesne pa tako npr. ako ćete igrati s Rusima imat ćete bitku za Kursk i bitku za Moskvu ili sa amerikancima bitku za Francusku. Ako pak ne želite igrati po misijama, postoji multiplayer opcija te skirmish. Igra ima dosta lijepu grafiku budući da je RTS; naravno postoje i one s boljom grafikom.

Početni nivoi se većinom sastoje od misija u kojima dobijete nekoliko tenkova, nekoliko ljudi te zadatak da osvojite neko selo ili pronađete svog špijuna koji je skriven i okružen neprijateljima. U takvim misijama najčešće morat ćete dobro paziti na jedinice, raspored, formaciju i ostale stvari. U igri postoji mnoštvo jedinica, naročito oklopnih. Od ljudi imat ćete pješadince, protuoklopnu diviziju, klasične «flamere», te granatere. Od oklopnih imat ćete vrlo veliki izbor: mnoštvo lakih i teških tenkova, protu-avionskih oklopnih vozila, haubica, višecjevnih bacača raketa, protupješadijskih oklopnih vozila i mnoga druga. Svaka jedinica ima svoje specijalno svojstvo pa tako npr. imate posebne tenkove za razaranje drugih tenkova ili pješadije ili građevina. Zanimljivo je i to da svako vozilo morate opremiti određenom količinom ljudi kako bi funkcioniralo te da vozilo troši municiju i s vremenom ga morate snabdijevati.

Iako sam rekao da se nivoi najčešće sastoje od toga da dobijete određeni broj jedinica te da s njima prelazite nivo, građenje građevina, baza i nagomilavanje snaga nije isključeno. Svaka strana ima drugačiji izgled građevina, ali one prezentiraju isto. Pa tako ćete na svakoj strani imati barake, bunkere, komunikacijske centre i ostalo. U sklopu igre također postoji i editor koji omogućava izgradnju vlastitih mapa. U njemu je moguće toliko lijepo složiti si bazu da izgleda poput onih pravih iz ww2 pošto u editoru imaju i dodatne građevine za postaviti kako bi podigle «atmosferu» poput razglasa, željeznica, bodljikavih žica… Ponekad ćete dobiti i u misijama generale. Oni, kao što je i za pretpostaviti, imaju puno bolje skillove nego obični vojnici. U igrici u lijevom uglu postoji i sat koji vam pokazuje vrijeme tako da se izmjenjuju dan i noć, godišnja doba te vrijeme. Da ne duljim igrica donosi vrlo dobar ugođaj 2. svjetskog rata iako se je još mogla doraditi. Naravno ni jedna igrica nije savršena

Napisao: Byterat