Iron Storm recenzija (13132 pregleda)

Nakon RTCW-a i MOHAA-a, Iron Storm je slijedeća od igara koja se temelji na svjetskom ratu, doduše ne na drugom već prvom. Povijest je u igri malo izmijenjena; Prvi svjetski rat traje desetljećima i godina je 1964. Na jednoj strani su Rusi i Nijemci, a protivnici su im ostatak Europe plus Amerika. Prekaljeni heroj na strani Saveznika je James Andreson, čiji lik vodite kroz igru.

Na izboru vam je pogled iz prvog i trećeg lica, iako je za potpun FPS doživljajnajbolje odabrati pogled iz prvog lica. Prvi nivo započinjete u bazi Saveznika i cilj vam je dokopati se prve crte bojišnice. Tek što stupite nogom u rovove, počinje veselje. Na vas se odmah obrušavaju hrpe vojnika i eksplozivnih(!) dobermana, a na otvorenom sa svih strana vrebaju snajperisti, bodljikave žice i mine. Igra vam rijetko dopušta predah, i potreban je krajnji oprez, jer i na najlakšem nivou težine nekoliko metaka ili 1-2 ugriza psa je dovoljnoza smrt, jer igra nastoji biti realna koliko je moguće. Vaš lik neće moći nositi hrpu oružja, već će iz svake kategorije moći izabrati po jedno a med-kitovi su doista rijetki i nalaze se skriveni u sanducima ili u napuštenim zgradama pa je potrebno oprezno igrati. Protivnici su inteligentni, neće bez veze otvarati vatru i srljati prema vama, nego će koristiti zaklone, dozivati pojačanja ili baciti bombe na vas, a često će se pokušati i prišuljati s leđa. Iznimno je korisno prisluškivati njihove razgovore, jer često daju naslutiti što treba učiniti, a pohvalno je što govore njemački i ruski s engleskim titlovima, a ne engleski s nekim smiješnim naglascima.

Zvučni efekti su izvrsni, posebno zvukovi granata i metaka, kao i atmosferski zvuci vjetra i kiše. Vizualno je igra najčešće odlična, iako je početni nivo prilično jednoličan, i ne daje naslutiti kasnije izvrsne nivoe.Svaka zgrada i bunker napravljeni su iznimno uvjerljivo i detaljno. Gradovi i bojišnice izgledaju kao preneseni iz nekog ratnog filma, na kućama se vide tragovi metaka, iz ruševina se diže prašina, a ubačeno je i par doista šokantnih prizora. Jedino likovi izgledaju kao da su klonirani, svi saveznički vojnici izgledaju isto, a protivnici imaju svega nekoliko različitih skinova. Što se interaktivnosti tiče, možete otvarati vrata (iako ne sva), koristiti topove i displeje na kojima se često nalaze važne informacije. Pozicija se može spremati neograničeno, a vrijeme učitavanja je iznimno kratko.Učitavanje novih mapa je glatko i brzo, izvedeno kao u Morrowindu ili Half Life-u, a cijela igra je stabilna i nema rušenja. Vrijedi je odigrati zbog izvrsnog izgleda, odličnog AI-a i dobro napravljenog ratnog ugođaja.

Napisao: Raziel