Gothic 2 recenzija (13890 pregleda)

Gotihc 2 je 3D RPG iz trećeg lica. Kad sam prvi put uključio ovu igru ulazak u nju je bio tako beznadno dug da sam jeo i usput obavio još neke sitnice prije početka igranja. Zato bi vam najbolje bilo da prije igranja odmah iz system direktorija igre obrišete datoteku vscrd.exe ili tako nešto s obzirom da ona samo usporava učitavanje igre (To činite na vlastitu odgovornost ;) ). Također, jednom kad uđete u igru bilo bi pametno promjeniti default kontrole.

A nakon tih početnih muka (i nekih koje se provlače kroz samu igru) imate priliku zaigrat jednu od najgenijalnijih igara ove godine...koja se izravno nastavlja na svog prethodnika (kojeg ja, šteta, nisam igrao) gdje nakon što je glavni junak (koji nema ime) porazio glavnog antijunaka i tom prilikom naj**o. Iz frke ga vadi čarobnjak Xardas, dovodi ga u svoj "montažni" toranj i objašnjava mu da se nad svijet nadvila nova nevolja, zmajevi. Tu vi upadate i krećete još jednom spasiti svijet, koji je btw stvarno ogroman i u kojem ćete se pošteno zabaviti i namučiti da ga spasite. A namučiti se na početku stvarno hoćete jel će vam trebat jako puno vremena da se priviknete na kontrole, u početku jako, jako tešku borbu i to da igra nema nikakvu taktičku pauzu pa morate sve raditi u realnom vremenu, što bi vas moglo odbiti od igre. Ali to nikako nemojte dopustiti, poslije ćete sami sebi zahvaljivati.

Zašto, pitate se vi...ova igra vam omogućuje da se uživite u svijet u kojem se odvija u tolikoj mjeri da ćete nakon gašenja računala još uvijek razmišljati o njoj, čime se može pohvaliti jako malo igara. Sitnice kao pravljenje svog oružja (izrada mačeva i sl.), pečenje mesa, plivanje, ronjenje, možete praviti svoje napitke, stvarati svoje rune...ma ludilo. Luda atmosfera kojom zrači ova igra i koja se teško može naći u drugim igrama jedan je od najjačih aduta Gothicovog svijeta. Izmjena dana i noći, vremenskih uvjeta, cvrkutanje ptica, pucketanje vatrice predvečer i raznih drugih "stvarnih" događaja ostavit će vas bez riječi. Također morate paziti i na svoj društveni status i bilo bi jako pametno da se što prije zaposlite(!!). Fora je i to što ako imate veze možete jako puno dogurati tako da je pouka-sprijateljujte se.

U igri možete odabrati između tri klase (e da, ovo je rpg, nisam vam reko?) - paladin, mage i mercenary, te još i thieves guilda (lopova jelte) neovisno o osnovnom izboru. Ovo s lopovima je stvarno fora jel će vas oni naučiti krasti, šuljati se i slične sitnice s kojima je život lakši, puuno lakši.

A grafika, pa grafika je dobra ako imate jako računalo. Ako nemate - smanjite detalje. Sad zaozbiljno, igra je stvarno zahtjevna. Za igranje na max.detaljima bez trzanja trebat će vam stvarno jako računalo cca nekih 2.2 ghz, puno RAM-a i naravno novija grafička. Ako možete nabaviti igru, nabavite je i uživajte i ne dopustite da vas početak odbije, biti ćete mi zahvalni:))

Name logout

Napisao: NameOfTheGame