Max Payne 2: The Fall of Max Payne recenzija (11059 pregleda)

Evo nam konačno i novog, opakog Maxa! Čekanje u neizvjesnosti se potpuno isplatilo jer je ova igre pun pogodak. Remedy je još jedanput nadmašio samog sebe i dokazao da su to talentirani dečki koji znaju napraviti hit igru. No, krenimo redom.

Priču vam neću previše otkriti nego samo uvod. Max se nalazi u bolnici i ima halucinacije i sjećanja na prošlost. Te halucinacije i snovi će vas pratiti kroz igru i sastavni su dio priče. Svi znamo da su Maxu u prvom dijelu ubili djete i ženu, a sad Max dobiva novu 'koku' tj. Sax. Max i Sax. Sax i Max. Zgodan su par, vjerujte mi zgodan su par. Bit će tu i malo ehhem... više sile među njima, uostalom vidjet ćete to ( vjerojatno višeputa ). No neću više pričati o priči da vam ne bi pokvario ugođaj i gušt igranja. Idemo sad na samu igru.

Grafika je osjetno bolja nego u jedinici i pravi je raj za oko. Max je sada stariji i to mu se vidi na njegovom postarjelom i naboranom licu, no nije zaboravio svoje trikove. Pa kakav bi to Max bio da nema Bullet timea i svih ostalih stvari koje su postale njegov zaštini znak. Bullet time koji nam je donio prvi dio bio je nešto revolucionarno, no drugi su ga toliko puta poslije kopirali i kopirali tako da je postao nešto obično. No, novi Max nam donosi novi Bullet time koji je mogu reći gotovo savršen. Zove se Bullet time 2.0 i unosi nešto noviteta u igru. Evo kako: koristeći ga usporavate vrijeme oko sebe pa i samog sebe da bi si olakšali eliminiranje neprijatelja. No, kako napredujete kroz igru, vrijeme u Bullet timeu je sporije a vi ste brži tako da ćete vi s lakoćom i guštom izrešetati neprijatelje dok će oni jedva podignuti pištolje i naciljati vas. To vam je predivan osjećaj koji je neopisiv riječima i potrebno ga je doživjeti u vlastitoj koži. Toliko o Bullet timeu. Samo za vašu obavijest, u igri više ne pada non-stop onaj prokleti snijeg iako se misije odvijaju velikom većinom po noći što je atmosferičnije nego da je po danu. Barem meni.

Od oružja ima nešto novih i nezamjenjivih starih. Još uvijek ćete imati Berette, Desert Eaglove, klasične dvocijevke i jednocijevke, odlični snajper, legendarne Ingrame i naravno bombe i Molotove. Nova oružja su kalašnjikov,MP95, Striker ( vrsta ubojite sačmarice ), SVD Dragunova i druge. Novost je da sada neprijatelje možete udarati bilo kojim oružjem. Dovoljno je namjestiti da vam sekundarni napad ne bude bacanje bombi ili Molotova nego melee napad. Same misije su dobre i neće vam dosadit. Kretnje neprijatelja su rađena tehnikom motion capturinga tako da se sada ponašaju vrlo realno a beživotna trupla sada realnije padaju uzimajući u obzir okolinu gdje se nalaze.

No za sve ove divote trebat će vam jak stroj, prije svega grafička kartica. No ja mislim da bi vam se isplatilo da si nabavite neku novu mrcinu jer ovo što ćete ovdje vidjeti će postaviti nove standarde u izradi zabavnog softvera. Ova igra će se svidjeti i onima koji ne vole akcijske igre. Mene je igra očarala, a garantiram da će očarati i vas 95%. Obavezno zaigrati!!!!

Napisao: Filip Lončar