Ghost Master recenzija (6228 pregleda)

Ovo je svakako originalna igra o kojoj pišem sa ponosom. Što je čini tako posebnom i specifičnom? Činjenica da trebate protjerati ljude iz kuće plašeći ih raznim duhovima, vješticama, sablastima i poltergeistima. Zvuči zanimljivo?! Ova igrica i nema neku priču nego jednostavno počinjete igrati i plašiti.

• Amd/Intel Pentium 233 MHz
  • 3D grafička kartica
  • 32 MB RAM
  • Athlon XP 1700
  • GeForce 2
  • 224 MB RAM

Prvi nivo na kojem sam testirao svoje sposobnosti je kuća sestrinstva. Na početku možete izabrati samo četiri duha. Svaki od njih ima svoje specijalne osobine. Svaki napad, odnosno plašenje troši određenu količinu plazme, pa tako ako nema plazme nema ni plašenja. Mlade cure je najlakše zastrašiti. Pošaljite jednog svog duha u kuću i one će se razbježati i trčati dok ne polude (što je ujedno i cilj ;)).

U svakoj kući imate skrivene duhove koje možete osloboditi. Da bi ih oslobodili trebate ispuniti posebne zadatke koje vam svaki od njih zada. Kada ih oslobodite oni će postati vaši vjerni podanici tj. moći ćete ih koristiti u budućnosti na drugim nivoima. Čitanjem biografija ljudi i duhova možete saznati kako ih prepasti, iskoristiti ili osloboditi. Ta vam biografija neće trebati na prvom nivou jer će biti dovoljno da pošaljete duhove u kuću da naprave tulum.

Svaki duh ima svoju određenu sposobnost. Naprimjer jedan može raditi kaos sa električnim uređajima: televizor, frižider, radio... drugi može sa vodom raditi kaos: lokva, kada...itd. Ako vam sve skupa postaje zbunjujuće to je zato što Ghost Master jest takav, i u žanru akcije kaos postaje neopisiv. Ova igrica ima pogled iz, možemo reći ptičje perspektive i to često kod takvih igrica predstavlja problem sa kamerom. U ovoj igrici to je baš suprotno, ona ima najbolju kameru koju sam dosad vidio. Osim iz normalnog pogleda, na svijet možete gledati i iz očiju likova koje plašite. Kad prebacite na tu kameru čujete otkucaje srca tog lika, ako je jako uplašen srce će kucati ubrzano, a ako nije uplašen srce će normalno kucati. Grafika nije baš za pohvalu (više je onako solidna), plašenje je dočarano na vrlo slikovit način.

Riječ je o vrlo zanimljivom naslovu koji se isplati odigrati, ali nije za svakoga. Više je za ljubitelje strateško-menadžerskog žanra igara. Jedna od mana joj je također nedostatak multiplayer podrške pa tako nakon što se završe nivo koji su dio kampanje više nemamo što igrati, no ipak je ovo originalna igra neočekivane dubine i ideja!

Napisao: Dean Kolundžija