Rollercoaster Tycoon 2 recenzija (7803 pregleda)

RollerCoaster Tycoon 2 je za današnje pojmove ipak dtarija igrica. Izdana je 2002. godine od strane Infogrames-a, od ruke Chrisa Sawyera. Iako je original od prvog izdanja 1999. godine doživio dva dodatka (Corkscrew Follies i Loopy Landscapes), drugi dio je bio očekivan s nestrpljenjem. Očekivalo se puno novosti, promjena grafičkog sučelja, inovacije na polju same izgradnje i dodatno poboljšana razina cjelokupne igre. Na žalost, ispostavlja se da su original i nastavak slični kao jaje jajetu. Igra dolazi na jednom cd-u i nakon instalacije zauzima nešto manje od 600 MB. Kako je igra malo starija, i kako je grafičko sučelje ostalo nepromijenjeno, takvi su i zahtjevi za pokretanje igre.

• Windows 98, ME, 2000, XP
  • Intel Pentium III (or compatible) CPU 300 Mhz
  • 4 MB 3D video kartica
  • 64 MB of RAM
  • 600 MB of HD space
  • 16X CD-ROM
  • Athlon 2000
  • NVIDIA GeForce4 TI4200 128 MB
  • Windows XP with DirectX 9.0b

Kao najveća novost najavljeni su novi scenariji koji su svrstani u pet kategorija, koji se sada mogu igrati po izboru. Tu je još i izgradnja vlastite vožnje i izgradnja vlastitog scenarija za igru. Kao što sam već spomenuo, ne najavljuje mnogo. Ipak, da nije sve tako crno pokazuje napredak samih vožnji, koje su sada veće i višje, i okoline u kojima se park gradi (veliki vrtovi, divlji zapad, snježne planine, pakao...).

Na samom početku je vrlo jednostavan izbornik nakon kojeg slijedi start. Na startu samog scenarija započinjete s praznom mapom i imate svu slobodu odabira vašeg vlastitog parka, ili sa već sagrađenom vožnjom ili par dodatnih građevina koji vam olakšavaju daljni razvoj. Kod same izgradnje u ponudi su Rollercoaster vožnje, lagane vožnje, vožnje za prijevoz, uzbudljive vožnje i nezaobilazni štandovi sa hranom, pićem, balonima, toaletima i svim ostalim što vam pomaže u izgradnji super parka.

Jedino pravilo kod izgradnje je da pazite da imate dovoljno mjesta za željenu gradnju, dovoljno novaca i da spojite ulaz i izlaz iz vožnje sa putem da posjetitelji bude omogućen ulazak i izlazak. Ugrubo, to je cijela mudrost koja se od vas zahtijeva, a ostalo je na vašoj mašti. Uz izgradnju sveg već spomenutog, tu je i zapošljavanje mehaničara koji se brinu o održavanju, redara koji paze na mir i zabavljača za posjetitelje.

Sam cilj je kod svakog scenarija drukčiji, ali se sve svodi na to da sakupite određeni broj gostiju, zaradite određenu svotu novaca, otplatite dug, podignete cjelokupnu vrijednost parka ili sagradite deset različitih Rollercoastera određene veličine i razine uzbuđenja. U pravilu, za početne misije je rezervirano par sati igre, dok kako misije postaju kompliciranije trebat će vam puno više.

Detalji u samoj igri, što se tiče upravljanja parkom i vožnjama, su dovedeni do maksimuma i zaslužuju svaku pohvalu. Tako na svakoj vožnji možete određivati cijenu karata, veličinu vagona i njihov broj, početak vožnje koji može ovisiti o broju gostiju ili vremenu. Grafika je preuzeta sa originala i bazira se na principu mreže, što je zastarjelo, ali i učinkovito i za ovakav tip igre dovoljno. Zvuk je na visokoj razini, prvenstveno zvukovi ljudi kako vrište tokom vožnje ili zvukovi samih vožnji.

Kao zaključak ipak treba uzeti u obzir da igra ne donosi mnogo novosti i da nije zadovoljila u potpunosti. S druge strane, možda je i to dovoljno za takav tip igre gdje je igrivost i potpuna sloboda glavni adut. Igra će zadovoljiti stare fanove, a nove iznenaditi i pružiti par tjedana dobre zabave.