Net Bela

Hitman 3: Contracts recenzija (9974 pregleda)

Hitman serijal, koji prati avanture Hitmana 47 dobio je svoju treću inkarnaciju, koja uvodi interesantnu priču i vraća igrača sa sam početak serijala. Uvodna animacija nam pokazuje početak priče koja se vrti oko toga da je Hitman poslan na novi zadatak u Pariz, ali iz nekog razloga misija kreće po zlu i 47 biva teško ranjen. Tako se on polumrtav prisjeća raznih zadataka koje je obavljao mnogo prije incidenta u Parizu, odnosno vi igrate ono čega se on sjeća iz svoje prošlosti.

To su uglavnom reciklirane misije koje smo mogli vidjeti u prvome dijelu (drugi dio je iz nekog razloga izostavljen), pa ćemo tako ponovo šetati ulicama Roterdama, Hongkonga, Budimpešte, a tu je još i ona ludara ispod koje je skriven laboratorij u kojem je 47 nastao. Dok u igri postoji samo 4-5 svježih misija koje nisu već viđene u prethodniku, stare misije su kompletno redizajnirane i gotovo neprepoznatljive, a ciljevi su drukčije postavljeni te postoji više načina za završavanje misije što u jedinici nije bio slučaj. U misijama su ciljevi uglavnom kokanja nekih mafijaških tipova, ali ima tu i drugih poslića koji variraju od oslobađanja otetih, krađe, ostavljanja krivih dokaza, baratanja eksplozivom i sličnih koje klijenti naveliko traže i masno plaćaju. Igru je moguće igrati u trećem ali i u prvom licu, a način igranja je u potpunosti ostavljen na izbor igraču. Inteligencija protivnika i nije baš na zavidnoj razini, ali služi svrsi za koju je namijenjena, pogotovo na višim stupnjevima težine. Interakcija s okolinom je obogaćena nekim sitnicama koje se nisu pokazale hvalevrijednima. Jedino se prekid dovoda struje na glavnoj sklopci pokazao vrijedan spomena, jer znamo da žarulje ne svijetle bez struje pa ovo uz pomoć nightvisiona otvara nove taktičke mogućnosti.

Samo neka od prisutnih oružja u igri su: štap za biljar, mesarska kuka, razni kuharski noževi, famozna klavirska žica, injekcija, AK47, UZI, skraćena sačmarica, Steyr Aug, CZ2000, GLOCK, pozlaćeni DESERT EAGLE… Sve u svemu oružja ima dosta. Metak do dva, iz većine vatrenih oružja je dostatan da stražara pošalje u mrtvačnicu, tako da nema prevelike razlike između oružja. Mete je također moguće eliminirati na neizravne načine npr. postavljanjem otrova u piće ili jelo. Developeri su napravili jednu glupost, nažalost onemogućili su odabir opreme prije misije. Naime u misiju ulazite sa unaprijed definiranim oružjima, no dobro u tu paletu je barem moguće dodavati nova oružja završavanjem pojedine misije sa najboljim ratingom (Silent Asasin). Definitivno najlošije je to, što nemate nikakve upute prije početka misije koje bi vam detaljnije objasnile što vam je činiti, niti ne dobivate priliku proučiti mapu da bi se mogli orijentirati za vrijeme misije. Tek kada bez znanja što vas čeka, započnete misiju omogućen vam je pregled ciljeva, a radi nepoznavanja terena i pozicije ciljeva biti ćete dezorijentirani. Inventorij je također riješen na loš način, u stilu jednog Tomb Raidera, u kojemu se predmeti mijenjaju scrolanjem u lijevo i u desno, prijašnji model inventorija je bio funkcionalniji i daleko brži.

Grafika je jako dobra, identična je onoj u Hitmanu 2 samo s manjim izmjenama i nekim novim efektima. Engine i nije baš najkvalitetnije optimiziran, pa ne očekujte da se igra u raznim situacijama vrti na konstantnom broju fps-a. Zvučna kulisa je odlična i svi zvukovi od oružja pa do dijaloga su vjerno preneseni u igru. Prigovor ide lošoj sinkronizaciji usnica sa govorom. Glazba je jako dobra, te svaka misija ima svoju vlastitu glazbenu temu koja ponekad čak zna uživjeti čovjeka u igru. Nakon svega ovoga, Hitman Contracts ostaje tek prosjek jer je ogromna većina elementa u igri već viđena u njegovim prethodnicima, a zbog premalo inovacija u odnosu na dvojku jednostavno gubi smisao.

Napisao: Ivo Lipanović

Ocjena: 7/10