Gangland recenzija (6812 pregleda)

Gangland dolazi na jednom cd-u i zauzima nešto manje od 600 MB prostora na tvrdom disku. Riječ je o mješavini 3D strategije u realnom vremenu sa puno elemenata akcije i RPG-a...dok kroz igru napredujete skupljate iskustvo i unapređujete svoj lik. Uz igru dolazi i vrlo iscrpan priručnik u kojem je opisano baš sve što se nalazi u igri, od komandi za upravljanje do svih likova sa svojim atributima.

• Windows 98/98SE/ME/XP/2000
  • 600 MHz Intel Pentium III procesor ili AMD Athlon
  • 128 MB RAM
  • 32 MB Video kartica (GeForce/Radeon minimalno)
  • 1 GB slobodnog mjesta na hard disku
  • 12x CD-ROM
  • Athlon 2200
  • NVIDIA GeForce FX 5900 128 MB
  • Windows XP SP1 sa DirectX 9.0b

Početak priče je smješten u Palermu, Italiji. Chico Mangano je nakon večernje pucnjave ujutro pronađen mrtav. Policija je na temelju dokaza zaključila da su za ubojstvo krivi njegova braća Romano, Angelo i Sonny. No, policija ih nije uspjela pronaći i nakon dvije godine trojica braće su viđeni u istom gradu u Americi, u izmišljenom Paradise City-u. Tu uskačete vi u ulozi petog brata, Maria, i zadatak vam je osvetiti Chico-a u ćemu vam pomaže stric Vicenzo.

Na samom početku igre vaši zadaci se sastoje od sitnih stvarčica koje morate obavljati za Vicenza, a kasnije kreću prema zahtjevnijim. Kroz igru ćete se susretati sa različitim neprijateljima mafijašima, no tu je i policija i FBI koji će vas također napadati ako vas uoče. Sama borba se vodi u realnom vremenu pa se većinom svodi na pucanje bez neke taktike. Iako je zamišljeno da se koriste zakloni u svakom mogućem trenutku kada krenete u borbu na sred ulice teško je naći zaklon. U borbi će vam pomagati pomagači koje ćete kako napredujete imati sve više i više. Uz obične pomagače koji se mogu tući samo palicama postoje i specijalni likovi kojima je specijalnost neka vrsta oružja. Što se tiče oružja, prevladavaju vrlo poznata u svijetu mafije, npr. Shotgun i TommyGun, a ostala su i Uzi, eksploziv, nož, bazuka i dr.

Novac je bitna stvar i do njega dolazite stavljajući pod svoju kontrolu razne poslovnice od kojih poput pravih mafijaša iznuđujete novac. Bitna je prodavaonica oružja koja umjesto novca osigurava dotok prve pomoći, municije i kupovinu boljih oružja. Sa tim stvarima kasnije možete trgovati i osigurati si bolje uvjete u igri. Grafika kroz igru je solidnih karakteristika. Okruženje je potpuno 3D i rotacija kamere za 360 stupnjeva se odvija ili preko tipki na tipkovnici ili pomoću miša. Također, osim potpune rotacije, tu je i mogućnost zumiranja kako bi se dobilo na boljoj preglednosti. Sami detalji su prosječni, to znači da nije previše pažnje posvećeno na same likove i njihove detalje koji su kada se maksimalno zumira vidljivo nedostatni. Sa druge strane, grafika kao kompletno rješenje izgleda vrlo dobro, te je vrlo igriva i nema mjesta za trzanje, čak i pri vrlo velikim borbama. Muzika je vrlo dobra i bazira se na temama iz godina kada su mafijaši vladali gradovima i vrlo se dobro uklapa sa efektima. Sve to zajedno dodatno pospješuje ugođaj kriminala.

Zamjerka dolazi u obliku manjka opcije snimanja. Samo snimanje pozicije se svodi na automatsko nakon pređenih par misija u kompletu, a uzevši u obzir da neke misije traju i po pola sata shvaćate velčinu problema. Isto tako kada po prvi puta igrate igru niti ne znate kako to funkcionira što će vas dovesti do ludila kada ćete počinjeti igru ispočetka po par puta. Igra posjeduje podršku za multiplayer, no veliki je minus to da za LAN partiye trebate imati više originala igre. To je zbog vrlo čudne, ali učinkovite, zaštite na cd-u koja se sastoji od dva serijska broja prilično velike dužine. Ipak, sada je izašla i novija zakrpa u 1.3 inačici koja zauzima oko 50 MB i rješava problem sa više originalnih cd-a. U samom multiplayeru nije moguće snimanje nego je naglasak stavljen na borbu igrač protiv igrača.

Uz sve spomenuto zaključak je da se radi o jednoj odlično zamišljenoj igri koja na žalost ima podosta svojih mana. No, igra će pružiti dosta sati zabave, a za bolje izdanje igre možda ćemo morati pričekati nastavak.