Swat Generation recenzija (7509 pregleda)

SWAT Generation je skup sva tri nastavka vrlo popularnog Police Quest serijala poznatijeg pod nazivom SWAT. Cijeli paket dolazi na šest cd-a od kojih Police Quest SWAT dolazi na četiri, a SWAT 2 i SWAT 3: Elite Edition na jednom cd-u. Riječ je o 3D taktičkoj borbenoj simulaciji policijskih brigada gdje ste vi u ulozi specijalca. Za instalaciju sve tri igre potrebno je oko 700 MB na tvrdom disku, a za igru su potrebni i cd-i.

• Windows 95
  • 233 MHz Intel Pentium procesor
  • 32 MB RAM
  • 4 MB Video kartica
  • 550 MB slobodnog mjesta na hard disku
  • AMD Athlon 2200
  • NVIDIA GeForce FX 5900XT 128 MB
  • Windows XP SP1 sa DirectX 9.0c

Police Quest SWAT

Prvi iz serijala, izašao davne 1995. godine. Igra je napravljena u cjelosti na temelju filmića koji vas vode kroz igru pa zbog toga dolazi na četiri cd-a. Pri prvom pokretanju igre prije početka misija vodi vas se kroz temeljitu obuku specijalca koja uključuje i usmeno i vizualno obučavanje. Sam taj uvod je vrlo bitan za daljnji napredak jel će vam to znanje trebati kako prolazite kroz misije. Nakon iscrpne obuke, red dolazi na vježbanje na poligonima za laka i teška oružja. Iako vam se nudi mogućnost kretanja na misiju odmah po završetku usmenog djela morate završiti i streljanu, pa tako nema mogućnosti slobode nego su vam svi budući koraci predodređeni. Kroz cijelu igru prolazite kroz četiri vrlo iscrpno izrađene misije kroz koje manevrirate samo mišem.

SWAT 2

U drugom nastavku pristup je promjenjen pa se radi o strategiji u realnom vremenu. Vidi se definitivno velik skok u razvoju pa sada igra izgleda i više nego solidno sa vrlo bogatim spektrom opremanja specijalaca. Velika novost je, za razliku od druga dva nastavka, da u ovom nastavku upravljate sa cijelom jedinicom, a ne samo sa jednim likom. Radnja se odvija u Los Angelesu, kroz više od 20 misija, sa nekim rekonstrukcijama stvarnih događaja, kao na primjer pucnjava u zračnoj luci LAX. Isto tako prisutna je podrška za mrežno igranje putem lokalne mreže. Nakon završetka određene misije u kampanji ta misija je dostupna i kao samostalna misija za ponovno igranje. Dodatni plus je i mogućnost kampanje u ulozi terorista, gdje je cilj sada potpuno drugačiji onom originalnom. U ovaj nastavak je i uključena mogućnost izrade vlastitih scenarija kroz map editor.

SWAT 3: Elite Edition

Najnovija inačica izdana 2000. godine. Vrlo dobra taktična pucačina iz prvog lica. Mjesto radnje je opet Los Angeles, ali godina je 2005. i postavljena je atomska bomba koju vi morate locirati i deaktvirati. Opet je sve puno terorista, a misije su vrlo opsežne i taktički zahtjevne. Nalazite se u timu specijalaca i zapovjedate svojim ljudima pomoću glasovnih naredbi kontroliranih sa tipkovnice. Umjetna inteligencija je vrlo dobro izbalansirana i iako ćete htjeti sami uletiti i pobiti sve pred sobom, u velikoj većini vaši partneri će vam biti neophodni, iako će vas nekad sputavati. Misija ima puno, preko 20 i sada nema linearnosti, nego su sve misije otključane a na vama je da samo odaberete koju želite. Grafika je također izvrsna, što je veliki plus za tako staru igru isto kao i zvuk i pozadinska muzika koja uvelike potpomaže stvaranju napete atmosfere. Za prelaženje misija ćete trebati utrošiti podosta vremena pa se za cjelokupnu igru može reći da pruža dosta vremena zabave i užitka.

Iako je cijeli paket SWAT Generation pomalo klasik, prva nastavak je zapravo u današnje vrijeme velika borba sa živcima. Drugi dio još može proći, dok treći je definitivno preporuka onima koji nisu imali prilike odigrati spomenuti naslov. Ipak, ovaj paket je namjenjen samo pravim obožavateljima ovoga serijala, koji imaju neku sentimentalnu vezu sa prošlošću pa tako nije namjenjen za široke mase. Priznt ćete, danas ima stvarno puno novih igara sa sličnom tematikom koje sa svojim modernim pristupom gaze sve iz prošlosti. Ipak, možda Sierra sprema iznenađenje za nas, pa u nekoj skorijoj budućnosti izbaci i još pokoji nastavak...