Battlefield Vietnam recenzija (12859 pregleda)

Battlefield Vietnam je najnoviji naslov iz vrlo uspješnog Battlefield serijala. Kao što znate, radi se o ratnoj pucačini iz prvog lica namijenjenoj za dva tima. Ovaj nastavak, kako i naslov govori, vas stavlja u vrijeme rata u Vietnamu i nudi jako puno scenarija i poznatih bitki iz tog doba. Igra dolazi na tri cd-a i nakon cjelokupne instalacije zauzima oko 1,5 GB prostora na tvrdom disku. Pri takvoj instalaciji još uvijek je potreban cd za ulazak u igru.

• Windows 98/ME/XP/2000
  • 933 MHz Intel Pentium III procesor ili AMD Athlon
  • 256 MB RAM
  • 64 MB 3D Video kartica
  • 2 GB slobodnog mjesta na hard disku
  • 16x CD-ROM
  • DirectX 9.0b
  • AMD Athlon 2200
  • NVIDIA GeForce FX 5900XT 128 MB
  • 200 GB HDD WD 7200 RPM 8 MB Cache SATA
  • Windows XP SP2 sa DirectX 9.0c

Već na prvi pogled kroz minimalnu konfiguraciju možete zaključiti da se radi o potpuno novom grafičkom rješenju za samu igru, koje je proživjelo najveće preinake u odnosu na prethodnike. Iako minimalna konfiguracija ne izgleda zahtjevno, preporučena je dosta "teška". Tu je uključeno 2 GHz CPU i 512 MB radne memorije, kao i GF4 Ti sa 128 MB rama. Naravno, to znači da će vam to omogućiti glatko igranje. Sama ta spoznaja je dovoljna da se dođe do zaključka da neće biti toliko popularna za LAN party-e, zbog zahtjeva, kao prethodnici.

Sam početni meni igre je pomalo isprazan. Nude se opcije, igra za jednog igrača i igra za više igrača. Na žalost, u Battlefield Vietnamu nema kampanje, nego je singleplayer mod zamišljen kao igra kroz samostalne misije. To na prvi pogled i nije tako strašno, ali voljeli bi da je uključena barem nekakva priča. Taj mod nudi podosta misija, tako da vam sigurno pruža dosta sati zabave. Naravno, nakon dovoljno vježbanja uvijek možete naći nekog za multiplayer...

Mape su stvarno prekrasne, i tu je Battlefield najjači. Ogromna prostranstva, zabarikadirane baze, kućice, rijeke, sve je zbilja predivno i pomaže dočaravanju stvarne situacije u to doba. Za pobjedu u igri potrebno je sačuvati svoje i pritom smanjivati protivničke bodove. To se postiže pomoću zauzimanja pozicija za ponovno stvaranje likova nakon umiranja i pomoću samog ubijanja protivnika. Novost je to što sada ako imate više svojih vojnika blizu zastave koju želite preuzeti ona brže prelazi na vašu stranu. To je napravljeno proporcijonalno, pa tako što više vojnika imate u blizini, to ćete brže zauzeti poziciju za ponovno stvaranje. Ta spoznaja još više ide u korist timskom načinu igranja, pogotovo u multiplayer modu.

U borbi birate svoj profil vojnika. Možete izabrati između četiri vrste koje su pješadija, teška pješadija, inženjer i istraživač. Svaki od ovih vrsta ima svoj vlastiti arsenal oružja i naprava, pa tako za posebnu vrstu misije možete odabrati najprihvatljiviji arsenal. Pješadija ima na raspolaganju različite automatske puške, a izviđač snajper i dalekozor. Inžinjeri su potrebni za održavanje vozila, pa nisu beskorisni kako na prvi pogled izgleda.

Vozila su također sastavni dio Vietnama pa su tako zadržana sva iz prijašnjih serijala, uz poseban naglasak na helikoptere. Sada ste u mogućnosti pomoću helikoptera prebaciti tenkove sa jednog mjesta na mapi na drugo. Tenkova nema toliko puno kao ranije i malo su oslabljeni. Avioni su također poslastica, iako treba malo vremena za navikavanje na upravljanje.

Zvuk je fantastičan, i to ne samo zvuk od oružja i borbi, nego i pozadinska muzika. Tematika rata i "nabrijavanje" igrača su glavni aduti popratne muzike, a kao bonus je uključena mogućnost postavljanja vlastitih mp3 pjesama kao pozadinsku muziku što ovoj igri daje još jednu dodatnu pozitivnu dimenziju.

Kao zaključak, igru preporučam svima koji su igrali Battlefield 1942 i kojima se svidio. za one koji se još nisu susreli sa Battlefield serijalom također samo preporuke jel riječ je o stvarno odličnoj igri koja bi trebala naći mjesto na svakom računalu i LAN party-u.