Pro Pinball: Big Race Usa recenzija (7324 pregleda)

Pro Pinball je dobio svoju treću inačicu, Pro Pinball: Big Race USA. Prvi dio serijala se je zvao Pro Pinball: The Web, a nakon njega je uslijedio Pro Pinball: Timeshock. Igra je izdana na jednom cd-u, a nakon instalacije zauzima oko 250 Mb prostora na tvrdom disku. Kako i samo ime govori, radi se o simulaciji flipera, i to o dosta staroj za današnje pojmove, iz 1998. godine. Sukladno tome, takvi su i zahtjevi.

• Windows 95/98/NT (radi na XP)
  • 90 MHz Intel Pentium procesor ili AMD
  • 16 MB RAM
  • 1 MB 3D Video kartica
  • 200 MB slobodnog mjesta na hard disku
  • AMD Athlon 2200
  • NVIDIA GeForce FX 5900XT 128 MB
  • 200 GB HDD WD 7200 RPM 8 MB Cache SATA
  • Windows XP SP2 sa DirectX 9.0c

Pri pokretanju igre prije samog početka nudi se izbornik za detaljno podešavanje igre. Grafičke opcije su vrlo detaljne s obzirom da se radi o fliperu. Nudi se promjena rezolucije, kao i dubina boja i vrsta renderiranja. Uz grafičke tu su i opcije za zvuk i opcije za podešavanje samog stola flipera. Točnije tu se definiraju tipke koje ćete koristiti u igri kao i ponašanje tzv "tiltanja" koje ima dva moda, lagano i grubo. Korisna opcija je i postavljanja tri različita kuta gledanja na fliper. Možda i najzanimljivija opcija je postavljanje starosti flipera, pa se tako izmjenom vrijednosti mijenja i fizika same loptice i jačine udarca palice. Uglavnom, riječ je o vrlo detaljno napravljenom izborniku koji nudi jako puno mogućnosti te tako pruža postavke za svačiji ukus.

Sama igra je zamišljena kao putovanje kroz USA od istoka prema zapadu u svom taksiju. Čineći to usput kupite putnike te tako zarađujete novac koji onda možete iskoristiti za unapređivanje svojeg taksija. Sama igrivost je vrlo velika tako da igra neće brzo dosaditi.

Izgled stola je pun detalja i živih boja, ali unatoč tome uvijek ćete znati kuda treba gađati sa lopticom da bi postigli cilj. To je inače velika mana u svijetu flipera, jel se svo to blještavilo ponekad ne uklapa i stvara probleme u koordinaciji i samom igranju. Isto tako je dobro napravljeno pozicioniranje raznih rampi i rupa i igranje ne predstavlja veliki problem bilo kome tko ima barem malo iskustva u igranju flipera.

Zanimljiv je i multiball, mogućnost igranja sa više loptica od jednom, što u ovom fliperu konkretno znači nevjerojatnih deset kuglica od jednom. A kao bonus mogućnost ovog flipera je i multiplayer način igre i to ne standardni od dva ili više igrača na jednom računalu, nego igra preko modema ili preko TCP/IP protokola. Zvuči zanimljivo...

Zaključak je da se radi o kvalitetnoj simulaciji, koja pruža dosta mogućnosti i zabave, pogotovo ako ste ljubitelj ovakvih igara. Ipak, radi se o starijoj igri koja spada u povijest i danas ima dosta novijih i kvalitetnijih igara istog žanra, pa će ova igra naći mjesto kod onih najokorjelijih igrača. Ako niste igrali a imate mogućnosti svakako je se isplati nabaviti i odigrati.