Seaworld Park Tycoon recenzija (5679 pregleda)

SeaWorld Adventure Park Tycoon je tycoon u kojem izgrađujete vlastiti vodeni park sa svim stvarima koje možete zamisliti u vodenom svijetu zabave. Igra je napravljena od strane Deep Red Gamesa, a izdana od strane Activision Value-a. Dolazi na jednom cd-u i nakon instalacije zauzima oko 300 MB prostora na tvrdom disku. Igra je izdana 2003. godine, usljed velikog uspjeha oca svih tycoona, RollerCoaster Tycoona.

• Windows 98/ME/XP/2000
  • 933 MHz Intel Pentium III procesor ili AMD Athlon
  • 256 MB RAM
  • 64 MB 3D Video kartica
  • 200 MB slobodnog mjesta na hard disku
  • 16x CD-ROM
  • DirectX 9.0b
  • AMD Athlon 2200
  • NVIDIA GeForce FX 5900XT 128 MB
  • 200 GB HDD WD 7200 RPM 8 MB Cache SATA
  • Windows XP SP2 sa DirectX 9.0c

Navala na naslove koji u imenu sadrže tycoon slijedi nakon već spomenutog originalnog RollerCoaster-a, a Seaworld Tycoon ga prati u gotovo svemu. Jel, razumljivo je da se formula uspjeha ne mijenja pogotovo nakon svega par godina koliko tzv. boom tycoona traje.

Dakle, radi se o izgradnji vlastitog vodenog parka koji je napravljen po licenci "SeaWorld" parkova koji se nalaze u Americi. Vaš zadatak je stvoriti i upravljati parkom koji mora biti profitabilan i u isto vrijeme privlačan posjetiteljima. Na samom startu igranja nudi se vrlo skroman izbornik, koji samo služi za odabir vrste igranja i učitavanja već postojeće igre. Vrste igranje su prolazak kroz 12 scenarija koji su grupirani po težini od početnika do profesionalca. Tu se upoznajete sa svim aspektima igre i postupno učite kako uspješno prevladati sve teškoće koje vam stoje na putu. Osim tih 12 misija postoji i sandbox način igre koji je puno slobodniji i ne zahtijeva izvršavanje nikakvih zadataka, nego služi za čisto uživanje i unapređivanje vašeg parka.

Na samom početku, ako počinjete od nule, vaš zadatak je raditi put kroz park u cjelosti. Taj put se sastoji od svega što možete zamisliti, gradnja puteljaka, atrakcija za posjetitelje, vodenih izložbi, kioska sa hranom, toaleta i drugog. Isto tako zaduženi ste za unajmljivanje mehaničara koji se brinu o vašim vožnjama i čistaća koji se brinu za čistoću, kao i veterinara koji se brinu o životinjama.

Nakon izgradnje i dovođenja u ravnotežu cjelokupnog projekta, slijedi vam opuštanje i uživanje u vlastitom parku u kojem po potrebi mijenjate još detalje i pokoje sitnice i nakon određenog vremena i sakupljenog novca proširujete postojeći park da bude još primamljiviji i ljepši. Mijenjeti možete gotovo sve što možete zamisliti, od cijene karata za pojedine atrakcije, do količine posjetitelja kojima je dopušteno sudjelovati na vožnji do broja vožnji i sveg ostalog.

Grafika je solidna i dostatna za ovakav tip igre. Radi se o tipičnom pogledu iz ptičje perspektive, a vrlo je korisna mogućnost zumiranja koja je vrlo kvalitetno napravljena. Ipak, nedostaje možda još bitnija stavka, a to je rotiranje parka. Naime, ogranićeni ste na samo jedan jedini kut i to je veliki minus. Najviše se očituje problematika kada se spajaju građevine sa puteljkom koji prolazi iza neke od atrakcija jer se tada mora pogađati putanja. Glazbeni aspekt je zadovoljavajući i pridodaje ugođaju vodenog svijeta.

Ipak, kao zaključak mora se reći da je ovo sve već viđeno samo umotano u drugačije pakiranje. Istina je da je igra zabavna i pruža puno sati uživanja, ali nakon što jednom dosadi teško da će se netko vraćati na nju.